کد خبر : 1313068 | 08 فروردين 1395 ساعت 02:12 | 98.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تماشایی پسران روی هاجسون

آلمان 2-3 انگلیس؛ شاهکار سه شیرها در برلین

تیم ملی انگلیس در دیداری دوستانه در برلین، موفق شد با نتیجه 3-2 آلمان را شکست بدهد.

آلمان 2-3 انگلیس؛ شاهکار سه شیرها در برلین
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با دو گل پیش افتاد اما در ادامه سه شیرها توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند و در این دیدار حیثیتی به یک پیروزی شیرین دست پیدا  کنند.
تنها چهار دقیقه از ابتدای مسابقه گذشته بود که مولر حرکت خطرناکی را آغاز کرد اما پاس او به خدیرا و ضربه نهایی این بازیکن از فاصله نوزده متری نتوانست تهدیدی برای دروازه باتلند باشد و بعد از اثرگذاری مدافعان با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه توپ بیشتر در اختیار بازیکنان بریتانیایی بود اما پاس‌های اشتباه متعدد آنها مانع از فرصت ایجاد خطر روی دروازه نویر می‌شد.
هوملس و یارانش نیز در منطقه دفاعی زمین آلمان بسیار مسلط نشان می‌دادند و مانع نفوذ مهاجمان حریف می‌شدند. دقیقه 13 سانتر امره جان روی نقطه پنالتی به گومز رسید اما ضربه سر این مهاجم توسط کیهیل مهار شد. یک دقیقه بعد هوملس فرصت بسیار خطرناکی را خلق کرد و می‌رفت تا دروازه انگلیس را باز کند اما باتلند از راه رسید و توپ را مشت کرد. ریباند رویس هم با دو متر اختلاف از سمت چپ دروازه راهی اوت شد. در این دقایق آلمانی‌ها بهتر از حریف کار می‌کردند. دقیقه 27 پاس دقیق خدیرا برای گومز فرصت دیگری را برای شاگردان لوو مهیا کرد اما پرچم داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.


1098636

دقیقه 38 دنی ولبک موقعیت خوبی داشت تا از گوشه سمت چپ محوطه جریمه به سمت دروازه نویر شوت کند اما امره کان شوت او را بلوکه کرد.
بالاخره دقیقه 43 قفل دروازه‌ها شکست و بعد از آنکه مسوت اوزیل توپ دفع شده باتلند را گرفت، تونی کروس را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن هم توانست از فاصله بیست متری دروازه انگلیس را باز کند تا نیمه نخست با برتری آلمانی‌ها به پایان برسد.


1098630


با شروع نیمه دوم حمله نخست را شاگردان لوو ترتیب دادند، جایی که رویس از فاصله بیست متری به سمت دروازه انگلیس شوت کرد اما ضربه‌اش درون چارچوب نبود. دقایقی بعد بازیکنان انگلیس روی یک ضدحمله قصد تهدید دروازه آلمان را داشتند اما نویر هوشیار بود و توپ را گرفت. دقیقه 57 سامی خدیرا از سمت راست محوطه جریمه انگلیس ماریو گومز را یافت و به او پاس داد تا دومین گل آلمان با ضربه سر این مهاجم باتجربه رقم بخورد.


1098631

اما این برتری سه دقیقه بعد باز هم به یک گل تقلیل پیدا کرد، جاییکه هری کین توپ مولر را گرفت و یک‌تنه به زمین آلمان تاخت و در نهایت از فاصله دوازده متری دروازه نویر را فرو ریخت.


1098632


پنج دقیقه بعد همین بازیکن پشت یک ضربه ایستگاهی برای انگلستان ایستاد اما شوتش به دیواره دفاعی آلمان برخورد کرد و بلوکه شد. دقیقه 75 کلاین از سمت راست به عمق زمین آلمان زد و پاسی دقیق را برای جیمی واردی فرستاد. او هم با فریب رودیگر و ضربه ای تماشایی، توانست توپ را به کنج دروازه نویر بچسباند تا کار به تساوی کشیده شود.


1098633


در دقایق باقی مانده هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در دقیقه 90، سه شیرها توانستند ‏روی یک ضربه کرنر، به گل سوم برسند. روی ارسال هندرسون بود که دایر با ضربه سری تماشایی، ‏نویر را مغلوب کرد.‏


1098635

تلاش ژرمن ها در ثانیه های پایانی برای به تساوی کشیدن بازی بی نتیجه بود و بازی با برتری 3-2 ‏انگلیس به پایان رسید.‏

دیدگاه‌ها