کد خبر : 1313223 | 09 فروردين 1395 ساعت 00:26 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاستا: بایرن زندگی مرا تغییر داد

هافبک برزیلی بایرن از نخستین فصل حضورش در این تیم آلمانی به شدت ابراز خرسندی کرد.

کاستا: بایرن زندگی مرا تغییر داد
ه گزارش "ورزش سه"، تابستان 2015 وقتی داگلاس کاستا از شاختار دونتسک به مونیخ آمد، در تیم ملی برزیل جایگاه یک مهره ذخیره را داشت اما این روزها به یکی از بازیکنان ثابت سلکائو تبدیل شده و در چهار بازی از پنج بازی اخیر مقدماتی جام جهانی جزو ترکیب اصلی بوده و موفق شده دو گل هم بزند. او در بوندسلیگا هم با نه پای گل بهترین فراهم‌کننده گل در مجموعه بایرن مونیخ به حساب می‌آید. از اینرو تعجبی ندارد که به تلویزیون اختصاصی این باشگاه بگوید:" پیوستن به بایرن مونیخ کل زندگی مرا تغییر داد. ماه‌های نخست حضورم در این تیم عالی پیش رفت، خیلی سریع به باشگاه و به شهر عادت کردم. مهم‌ترین نکته این بود که همه هم‌تیمی‌هایم در این سازگاری به من کمک کردند. به نظرم علت این هماهنگی خوب هم این بود که ویژگی‌های من کاملا به سبک بازی تیم می‌خورد."

این هافبک 25 ساله با اذعان به اینکه مدت‌های مدیدی تصور بازی در بهترین تیم آلمان را در سر پرورانده بوده است، افزود:" بایرن همیشه برای من جزو بهترین باشگاه‌های اروپا شمرده می‌شده است. شمار بسیار زیادی از مردم برزیل بازی‌های بایرن را تماشا می‌کنند و تقریبا همه تیم ما و بازیکنانش را می‌شناسند."

گفتنی است کاستا در فصل جاری که نخستین فصل حضورش در بایرن مونیخ است 32 بازی رسمی برای این تیم انجام داده که حاصل آن 5گل و 12پاس گل بوده است و تنها لواندوفسکی و مولر توانسته‌اند در این زمینه آماری موفق‌تر از خود به ثبت برسانند.

دیدگاه‌ها