کد خبر : 1313281 | 09 فروردين 1395 ساعت 14:01 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مرگ و زندگی بهترین‌ها

جنگ استقلالی‌ها، فینال تمام عیار لیگ

دو تیم استقلال و استقلال خوزستان روز پانزدهم فروردین ماه باید در فینال زودهنگام لیگ برتر به مصاف هم بروند، بازی که پیروزی در آن می تواند هر یک از دو تیم را تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش ببرد.

جنگ استقلالی‌ها، فینال تمام عیار لیگ
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلاف خود با تیم دوم جدول رده بندی را به 4 امتیاز برساند و البته استقلال خوزستان می تواند با پیروزی در بازی خانگی با 2 اختلاف امتیاز نسبت به استقلال در صدرجدول رده بندی قرار بگیرد و راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار کند. هرچند حضور استقلال و استقلال خوزستان در صدرجدول منتقدانی دارد ولی آمار نشان می دهد که این 2 تیم با شایستگی رده های بالای جدول را به تسخیر خود درآورده اند.

1-  استقلال و استقلال خوزستان با 11 برد از 23 بازی بیشترین تعداد برد را به خود اختصاص داده اند و از این نظر آمارشان از تمام تیم های لیگ برتری بهتر است.

2-  استقلال با 2 شکست کمترین تعداد باخت را در لیگ برتر به ثبت رسانده است و بعد از این تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن با 3 شکست بهترین آمار را از این نظر داشته اند.

3-  استقلال با 32 گل زده و تنها یک گل کمتر از پرسپولیس تهاجمی دومین خط حمله برتر لیگ برتر را دارد و این نشان می دهد که تیم مظلومی از نظر گلزنی هم آمار خوبی دارد.

4-  استقلال خوزستان با 12 گل خورده با اختلاف نسبت با سایر تیم های لیگ برتر بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد و تیم دوم ذوب آهن با 15 گل خورده است.

5-  استقلال با تفاضل گل مثبت 14 بهترین بالانس را بین گل های زده و خورده خود ایجاد کرده است و بعد از آن تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن با تفاضل گل مثبت 13 هستند.

1071327

6-  استقلال خوزستان پیش از شروع فصل تنها حکیم نصاری را از لیگ برتر جذب کرد و سایر بازیکنان خود را از لیگ یک جذب کرد، موضوعی که نشان می دهد عبدالله ویسی در این تیم کاری در حد معجزه انجام داده است.

7-  جوانگرایی استقلال در این فصل تحسین خیلی ها را برانگیخته است. پرویز مظلومی با استفاده از 5 بازیکن زیر 23 سال در بازی با راه آهن موفق شد یک کار بزرگ در استقلال انجام بدهد.

8-  سرمربی استقلال در تنها تجربه مربیگری اش برابر استقلال خوزستان در تهران با این تیم مساوی کرده است و امیدوار است با پیروزی در بازی برگشت بتواند به اولین پیروزی خود برابر این تیم برسد.

9-  استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به پیروزی برابر استقلال شده است. این تیم در 5 بازی گذشته خود برابر هم نام تهرانی خود در یک بازی پیروز شده، 2 بازی مساوی کرده و در 2 بازی هم برابر حریف پرآوازه خود شکست خورده است.

10-  یعقوب کریمی هافبک استقلال در 2 فصل حضورش در این تیم تنها یگ گل به ثمر رسانده است که این یک گل برابر استقلال خوزستان بوده است. او در بازی برگشت فصل گذشته و در تساوی 4-4 دو تیم تنها گل خود را برای استقلال به ثمر رساند.

11-   زیباترین بازی دو تیم در لیگ برتر مربوط به بازی برگشت فصل گذشته می شود، جایی که دو تیم در اهواز به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی 4 بر 4 رسیدند. بازی که به گفته خیلی از کارشناسان یکی از زیباترین بازی های تاریخ لیگ برتر بود.

12-   استقلال خوزستان تا بدین جای کار در اهواز تنها از یک تیم شکست خورده است و آن هم مربوط به بازی با فولاد می شود. استقلال خوزستان در 11 بازی دیگر خود در اهواز در 7 مسابقه پیروز شده و در 4 بازی هم به نتیجه تساوی رسیده است.

13-  استقلال تنها تیم لیگ برتر است که در بازی های خارج از تهران شکستی را تجربه نکرده است. این تیم در 9 بازی خارج از تهران خود در 5 بازی به پیروزی رسیده است و در 4 بازی هم به نتیجه تساوی رضایت داده است.

دیدگاه‌ها