کد خبر : 1313406 | 10 فروردين 1395 ساعت 09:20 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

عدم تمایل لوئیس انریکه به فروش تراشتگن

سنگربان آلمانی بارسا از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و مایل به جدایی است

عدم تمایل لوئیس انریکه به فروش تراشتگن
به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار اظهارات مارک آندره تر اشتگن درمورد اندک بودن فرصت‌های بازی‌اش در ترکیب بارسلونا، مقامات این باشگاه قصد دارند با او سر میز گفتگو بنشینند.
"موندو دپورتیوو" با اعلام این خبر نوشت لوئیز انریکه کماکان کلودیو براوو را مرد شماره یک ترکیب خود می‌خواهد با این حال مایل به جدایی احتمالی تراشتگن هم نیست. از همینرو جلسه‌ای در پایان فصل جاری تدارک دیده شده تا این دروازه‌بان آلمانی را مجاب کنند یک سال دیگر هم در کاتالونیا بماند، به این ترتیب که براوو در بازی‌های لیگ از چارچوب دروازه تیمش محافظت خواهد کرد و تراشتگن در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ.
یکی از اعضای کادر فنی بارسا که نخواست نامش فاش شود به این روزنامه گفت:" مارک نمی‌تواند از دست ما فرار کند! البته همه می‌دانند که ما دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم و مشکل همین است. ولی تا امروز هر دو پذیرفته‌اند که نمی‌توانند در همه بازی‌ها باشند."
گفتنی است تراشتگن 23 ساله در مصاحبه با "اکسپرس" از شرایطش ابراز نارضایتی کرده و گفته بود می‌خواهد گام بعدی را بردارد و بیشتر بازی کند و از همینرو چنانچه شرایط فعلی هیچ تغییری نکند باید تکلیفش را روشن کنند.

دیدگاه‌ها