کد خبر : 1313461 | 10 فروردين 1395 ساعت 20:39 | 243.8K بازدید | 0 دیدگاه

تحولات روز آخر مقدماتی جام جهانی در آسیا

تمامی مدعیان آسیا صعود کردند

امروز با برگزاری 14 بازی، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا مشخص می شود، با گزارش لحظه به لحظه این بازی ها همراه "ورزش سه" باشید.

تمامی مدعیان آسیا صعود کردند
به گزارش "ورزش سه"، امروز، گروه های 8 آسیا، آخرین بازی های خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا برگزار می کنند و 8 تیم سرگروه به همراه 4 تیم، از بهترین تیم های رده دوم گروه های مختلف به مرحله بعدی بازی ها صعود می کنند.
با توجه به حساسیت بالای این بازی ها، آخرین تحولات را بعد از هر بازی به اطلاع مخاطبان می رسانیم، با "ورزش سه"، همراه باشید:

گروه A – عربستان، امارات، فلسطین، مالزی، تیمور

فلسطین – تیمور شرقی؛ بهترین پیروزی روز آخر برای فلسطین
1098959

فلسطینی ها در آخرین روز بازی ها توانستند پرگل ترین پیروزی را به نام خود ثبت کنند، آنها تیمور شرقی را در خانه با 7 گل درهم شکستند و با 12 امتیازی شدن و قرار گرفتن در رتبه سوم گروه خود به تیم های آسیایی اعلام کردند که دیگر برای حریفان لقمه آسانی نخواهند بود و تیم های درجه 3 آسیایی را به راحتی از پیش رو برخواهند داشت.

امارات – عربستان؛ تساوی و یک امتیاز نهایی
1098973

عربستانی ها که در صورت شکست نخوردن به مرحله بعد صعود می کردند در این بازی توانستند با یک امتیاز و در نهایت تساوی یک بر یک بازی را به پایان برسانند و با 20 امتیاز به مرحله بعدی بازی ها صعود کنند و امارات نیز با 18 امتیاز به عناون یکی از بهترین تیم های دوم خود را در مرحله بعدی ببیند.

1098974

گروه B – استرالیا، اردن، قرقیزستان، تاجیکستان، بنگلادش

استرالیا 5 – اردن 1؛ استرالیا صعود کرد، هری ردنپ له شد
استرالیایی ها توانستند آخرین بازی خود را با پیروزی پرگل به پایان برسانند و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنند، آنها در این بازی پنج بار و در دقایق 24، 39، 44، 53 و 69 توانستند دروازه حریف را باز کنند و در دقیقه 90 نیز دروازه خود را باز شده دیدند. استرالیایی ها با پیروزی پرگل در این بازی توانست 21 امتیازی شود و به عنوان تیم اول صعود کند و اردنی ها نیز با 16 امتیاز به انتظار بازی تیم های دیگر بنشیند.

1098889 
تاجیکستان – قرقیزستان؛ قرقیزها زیر سایه اردن
1098926

قرقیزستانی ها در بازی پایانی خود و در خانه تاجیکستان نیز توانستند به پیروزی برسند تا با 14 امتیاز و زیر سایه اردنی ها در رده سوم جدول قرار بگیرند. قرقیزها در این بازی با تنها گلی کخه در دقیقه 18 به ثمر رساندند توانستند در خانه حریف سه امتیاز نبرد پایانی را به حساب خود واریز کنند.

1098925

گروه C – قطر، چین، هنگ کنگ، مالدیو، بوتان

چین – قطر؛ نوار پیروزی های قطر پاره شد
1098916

چینی ها امروز دست به کار بزرگی زدند، آنها توانستند در آخرین بازی قطر را از پیش رو بردارند و این در حالی بود که عنابی ها در 7 بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بودند، چینی ها که برای دومی در این گروه نیاز به 3 امتیاز این بازی داشتند توانستند با دو گل قطر میهمان را از پیش رو بردارند. چینی ها با این پیروزی دردسر تحمل تیم هنگ کنگ را نخواهند داشت و قطری ها نیز پیش از این صعود مقتدرانه خود را مسجل کرده بودند.

1098975

گروه ِD – ایران، عمان، ترکمنستان، گوام، هند

هند – ترکمنستان؛ آنها این بازی را هم باختند
1098921

هندی ها آخرین بازی خود را هم شکست خوردند تا به سه امتیاز پیشین خود اکتفا کنند، آنها در این بازی ابتدا توانستند دروازه ترکمنستان را باز کنند اما در ادامه دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا با نتیجه دو بر یک، یه امتیاز این بازی را هم از دست داده باشند. ترکمنستانی ها نیز با این پیروزی 13 امتیازی شدند تا در رده سوم جدول رده بندی جاخوش کنند.
ایران – عمان؛ صعود دلچسب در تهران
1098967

شاگردان کی روش البته خیالشان از صعود به مرحله بعد راحت بود اما بازهم باید عمانی ها را از پیش رو برمی داشتند تا با اعتبار کامل به مرحله بعدی بازی ها برسند و همین اتفاق هم افتاد و آنها توانستند با دو گل مهاجم جوان خود در برابر حریف خود بگذرند و به عنوان تیم اول و با 20 امتیاز خود را در مرحله بعدی بازی ها ببینند. عمانی ها نیز که 14 امتیازی باقی ماندند حتی به عنوان تیم دوم از صعود بازماندند.

1098968

گروه E – ژاپن، سوریه، سنگاپور، افغانستان، کامبوج

افغانستان – سنگاپور؛ افغانستان به پلی آف جام ملت ها رسیدند
1098898

افغانستانی ها توانستند انتقام باخت یک بر صفر بازی رفت را بگیرند و در دیداری که خود میزبان بودند به پیروزی دو بر یک برسند، این پیروزی از آن حیث برای این تیم حیاتی بود که آنها توانستند با این سه امتیاز به مرحله پلی آف جام ملت های آسیا برسند. افغانستانی ها در این بازی توانستند در دقایق 39 و 79 دروازه حریف را باز کنند و در طرف مقابل در دقیقه 89 نیز دروازه خود را باز شده ببینند.
ژاپن – سوریه؛ ژاپن در دقایق آخر پرگل شد و سوریه صعود کرد
1098901

بازی تیم های ژاپن و سوریه از جذاب ترین دیدارهای روز آخر بود، دیداری که در نهایت با پیروزی 5 گله ژاپنی ها به پایان رسید، البته این برد در دقایق پایانی بازی پرگل شد و سوری تا دقیقه 86 تنها با دو گل از حریف خود عقب بودند و این شکست با این اختلاف حق این تیم نبود چرا که آنها در دقایق بسیاری ژاپنی ها را تحت فشار قرار دادند و حتی دو بار تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآوردند. ژاپنی ها در دقایق 17، 66، 86، 90 و 93 توانستند گلزنی کنند. البته سوری ها با توجه به این شکست بازهم با توجه به امتیازات خوبی که جمع کرده بودند به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

1098900

گروه F – تایلند، عراق، ویتنام، چین تایپه

عراق – ویتنام؛ لذت صعود با پیروزی آخر
1098957

عراقی ها در آخرین بازی خود توانستند با یک گل از سد ویتنام بگذرند و صعود خود را مدیون آن بدانند، پیش از این در این گروه تایلندی ها توانستند با 14 امتیاز خود را به عنوان تیم اول مسجل کنندو حالا عراقی ها با این پیروزی خود را 12 امتیازی می بینند و به احتمال بالا به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم به مرحله بعد صعود کنند.

1098956

گروه G – کره جنوبی، کویت، لبنان، میانمار، لائوس

لبنان – میانمار؛ تساوی در ایستگاه آخر
1098912

لبنانی ها در آخرین بازی خود نتوانستند تیم ضعیف میانمار را نیز در خانه از پیش رو بردارند و در نهایت این بازی آنها نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این تیم با توجه به اینکه خود را در عنوان دومی میبیند به صعود امیدوار نباشد، بازی دیگر این گروه که بین تیم های کویت و کره جنوبی قرار بود برگزار شود به دلیل تعلیق کویتی ها کنسل شد تا در نهایت کره ای ها به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنند.

1098913

گروه H – ازبکستان، کره شمالی، بحرین، فیلیپین، یمن

فیلیپین – کره شمالی؛ بازهم درخشش ستاره ایرانی
1098915

فیلیپینی ها کمی دیر به خود جنبیدند اما بازی پایانی خود را نیز با پیروزی به پایان رساندند تا به عنوان تیم سوم این گروه نام خود را مطرح کنند. آنها در این بازی باز هم درخشش میثاق بهادران را به همراه داشتند بازیکن ایرانی الاصل این تیم یکی از سه گل فیلیپینی ها را به ثمر رساند تا در پیروزی سه بر این تیمش در برابر کره شمالی موثر باشد. در طرف دیگر کره ای ها نیز با این شکست از صدرنشینی ناامید شدند و به انتظار بازی تیم های دیگر خواهند نشست.
ازبکستان – بحرین؛ ازبک ها مقترانه صعود کردند
1098929

ازبکستانی ها در بازی آخر خود نیز به پیروزی رسیدند تا با 7 برد و 21 امتیاز، مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردند، ازبکستانی ها که در خانه خود از بحرین پذیرایی می کردند با تنها گلی که سردار رشیدوف در دقیقه 50 به ثمر رساند توانستند حریف سخت جان خود را از پیش بردارند و در صدر جدول تکیه کنند و به عنوان تیم اول صعود کنند.

1098928

دیدگاه‌ها