کد خبر : 1313548 | 10 فروردين 1395 ساعت 21:59 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

عمان به دنبال کم گل خوردن بود

پیروانی: عربستان از بازی در آزادی می‌ترسد

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عمان در بازی امروز به شیوه‌ای بازی کرد که کمتر گل دریافت کند.

پیروانی: عربستان از بازی در آزادی می‌ترسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، افشین پیروانی در پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل عمان گفت: بازی خوبی را مقابل عمان که رقیب اصلی ما در گروه بود، ارائه کردیم. این تیم با پنج مدافع بازی می‌کرد و این مسئله نشان می‌داد که به دنبال کم گل خوردن بود. به هر حال شرایط از این به بعد و در مرحله بعدی سخت‌تر خواهد شد.

وی در خصوص احتمال همگروهی ایران و عربستان در مرحله بعد گفت: ابتدا خواهش می‌کنم که صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی نصب شود. به نظرم عربستان از بازی در ورزشگاه آزادی می‌ترسد. البته آنها اول دعا می‌کنند که با ایران همگروه نشوند، چون هر جایی که با این تیم بازی کنیم، شکستش می‌دهیم.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: عربستان به دنبال بهانه است و مسئولان این کشور سیاست را به ورزش کشانده‌اند.

پیروانی درباره انتخاب جیووا به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: ما از این موضوع بی‌خبر بودیم اما به هر حال تبریک می‌گویم و امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد، به نفع تیم ملی باشد.

وی در خصوص موضوع استعفای کی‌روش تصریح کرد: من به همراه کی‌روش هفته آینده در جلسه‌ای با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت خواهیم کرد. در این جلسه یکسری درخواست‌ها برای تیم ملی و نه برای کی‌روش مطرح خواهد شد و به نظرم ادامه همکاری سرمربی تیم ملی بستگی به نظر خودش پس از صحبت‌های هفته آینده دارد.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص دروغ سیزده گفت: ایران در فوتبال از همه کشورها می‌ترسد.

دیدگاه‌ها