کد خبر : 1313807 | 12 فروردين 1395 ساعت 19:36 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

شوستر: رئال تیم متوازنی نیست

برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید چندان به پیروزی کهکشانی ها در ال کلاسیکو امیدوار نیست.

شوستر: رئال تیم متوازنی نیست
به گزارش "ورزش سه"، شنبه در نوکمپ، رئال و بارسا به مصاف هم خواهند رفت در حالیکه آبی اناری ها به واسطه اختلاف 10 امتیازی با رئال، خیالی آسوده تر از رقیب همیشگیشان دارند.

شوستر که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارد، در مورد این بازی گفت:" ال کلاسیکو یک بازی معمولی نیست. نتیجه این بازی برای هواداران اهمیت فراوانی دارد و مربیان دو تیم که هر دو سابقه حضور در این دیدار در دوران فوتبالشان را دارند، به این مساله واقفند.

نتیجه این بازی می تواند روی رئال و بارسا در بازی های حساسی که در لیگ قهرمانان پیش رو دارند تاثیرگذار باشد، بخصوص برای بارسلونا که با اتلتیکو مصاف دشواری در پیش خواهد داشت. معتقدم رئال مادرید تیم متوازنی در فصل جاری نداشته و تاوانش را هم پس داده است. حتی اتلتیکو که از لحاظ نفری نسبت به رئال در سطح پایین تری قرار دارد، بهتر از این تیم در لالیگا عمل کرده است.

رئال با زیدان نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد ولی بعد از وقفه بازی های ملی نمی دانم در چه وضعیتی مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت. یکی از نکات مثبت در رئال، آمادگی رونالدو است که حالا بهتر از گذشته بازی می کند. رونالدو هر جا که هست باید این اطمینان را پیدا کند که بهتر و بالاتر از دیگر هم تیمی هایش است و این مربی است که باید چنین اطمینانی را به وی بدهد."

دیدگاه‌ها