کد خبر : 1313883 | 13 فروردين 1395 ساعت 11:24 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس در مسیر ادامه کار

کی‌روش از ملی‌پوشان خداحافظی نکرد

کی روش در پایان بازی با عمان به نوعی برای تماشاگران دست تکان داد که گویی قصد ترک تهران و خداحافظی از تیم ملی را دارد!

کی‌روش از ملی‌پوشان خداحافظی نکرد
به گزارش "ورزش سه"، اما این تنها یک ذهنیت بود. او قصد ادامه کار با تیم ملی را دارد و می خواهد جوان سازی در تیم ملی را که آغاز کرده با صعود به جام جهانی و هم چنین نمایش درخشان در بزرگ ترین آوردگاه جهانی فوتبال به پایان ببرد. در عین حال او دغدغه جدی نسبت به امکاناتی که برای تیم ملی مهیا می شود، دارد و معتقد است این امکانات در شان تیم ایران، تیم اول آسیا نیست و نمی تواند به او برای رهنمون کردن تیم ملی به جام جهانی کمک کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کی روش در پایان بازی با عمان در رختکن از ملی پوشان تشکر کرد. طبیعتا او اگر نیت خداحافظی از تیم ملی را داشت با شاگردانش خداحافظی می کرد.

البته به زودی دغدغه های کی روش در خصوص زمین تمرین از بین می رود. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این باره گفت:« زمین شماره دو با بودجه ای بالغ بر 1 میلیارد و 480 میلیون تومان آغاز شده و پیمانکار تا پایان شهریور ماه دو زمین تمرین همانند زمین شماره یک آزادی به ما تحویل خواهد داد. بعد از آماده شدن این دو زمین تمرین زمین شماره یک کمپ هم تخریب خواهد شد. بودجه ای که برای آماده سازی زمین شماره یک کنار گذاشته ایم بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان است. با آماده سازی زمین شماره 2 ملی پوشان در این زمین تمرین خواهند کرد اما با پایان بازسازی زمین شماره یک تمرین ملی پوشان دوباره به این زمین منتقل خواهد شد. زمین شماره یک هم به دو زمین تمرین همانند زمین شماره یک استادیوم آزادی تبدیل می شود. بر اساس توافق صورت گرفته زمین شماره یک که تبدیل به دو زمین تمرین خواهد شد فقط اختصاص به تیم ملی خواهد داشت. شاید برایتان جالب باشد چهار زمین تمرین تیم ملی که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید شامل بهتریت امکانات از جمله مکش آب و سیستم گرمایشی برای خشک کردن آب خواهد بود. برای اقدام جدی در این زمینه نزدیک به 16 کیلومتر لوله خریداری شده است.

در خصوص حمایت از تیم ملی شک نکنید در روزهای آینده همه چیز پر رنگ تر خواهد شد و کی روش هم این را حس خواهد کرد. چرا که روابط فدراسیون فوتبال و هم چنین وزارت ورزش و جوانان حسنه شده است و این به سود تیم ملی است. وزیر ورزش و جوانان برای تماشای بازی تیم ملی به استادیوم آزادی آمد و قول حمایت از کی روش را داد و به صراحت تاکید کرد کی روش باید بماند.»

گفتنی است کی روش در هفته آتی نشستی با اعضای هیات رئیسه داشت تا خواست های خود را برای ادامه کار با تیم ملی مطرح کند.

یکی از اعضای هیات رئیسه هم در این باره گفت:« ما خواست های کی روش را می دانیم. همه اش منطقی و به سود تیم ملی است و مثل همیشه تلاش می کنیم خواسته های او را در حد توان برآورده کنیم. چون این باره وزارت ورزش و جوانان قصد حمایت از کی روش را دارد کمک به تیم ملی و کی روش بیشتر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها