کد خبر : 1314308 | 15 فروردين 1395 ساعت 01:57 | 84.3K بازدید | 17 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: هر تیمی نمی تواند در نوکمپ پیروز شود

زیدان در اولین ال کلاسیکوی خود به عنوان مربی رئال، شاهکار کرد و موفق شد تیمش را در نوکمپ برنده از زمین خارج کند.

زیدان: هر تیمی نمی تواند در نوکمپ پیروز شود
به گزارش "ورزش سه"، رئال ابتدا یک گل از بارسا دریافت کرد اما در ادامه توسط بنزما و رونالدو به دو گل دست یافت تا 2-1 پیروز از زمین خارج شود.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" از همه چیز خصوصا نتیجه راضی هستم. در ابتدا بازی را خوب شروع نکردیم البته طبیعی بود چون نوکمپ زمینی دشوار برای هر تیمی است. در نیمه دوم خیلی خوب بارسا را پرس کردیم و در نهایت نیز به هدفمان رسیدیم. از نمایش بازیکنانم احساس غرور می کنم و بسیار خوشحالم. باید به همین روند ادامه دهیم. قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم تا وظایفشان را به درستی انجام دهند. سه امتیاز ال کلاسیکو ارزش فراوانی دارد و همیشه پیروز شدن در آن لذتبخش است. حالا باید کمی استراحت کرده و به بازی بعدی فکر  کنیم."

لالیگا:" هنوز 7 امتیاز از بارسا عقب هستیم و اتلتیکو را یک امتیاز جلوتر از خودمان داریم. باید به مبارزه ادامه دهیم. در بازی های بعدی باید مثل امشب ظاهر شویم. متحد در حمله و دفاع تا همچنان امیدوار بمانیم. برد امشب پاداشی عظیم برای تلاش بازیکنانم بود."

گل مردود گرت بیل:" واقعا نمی دانم چرا آن گل مردود اعلام شد. این تصمیم می توانست ما را از پیروزی در نوکمپ محروم کند. تیم های کمی هستند که می توانند بارسا را در این زمین شکست دهند. خوشحالم که توانستیم یک بار دیگر به گل برسیم."

کاسیمیرو:" او نقشی حیاتی در بازی امشب ایفا کرد. از تلاش و عملکرد او بی نهایت راضی هستم ولی نباید تنها عملکرد یک بازیکن را برجسته کرد. امشب همه بازیکنان فوق العاده کار کردند تا این پیروزی درخشان را کسب کنیم."

دیدگاه‌ها