کد خبر : 1314315 | 15 فروردين 1395 ساعت 08:27 | 54.8K بازدید | 19 دیدگاه

طاهری:

دایی بداندکسی با توهین‌کردن به‌جایی نمی‌رسد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این اتفاق خوبی نیست که اهالی فوتبال با توهین حرف بزنند و دایی بداند کسی با توهین کردن به جایی نخواهد رسید.

دایی بداندکسی با توهین‌کردن به‌جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی‌اکبر طاهری در خصوص بخشیده نشدن محرومیت هواداران این تیم از حضور در یک بازی خانگی در آستانه بازی مقابل سیاه‌جامگان خراسان گفت: با توجه به توضیحاتی که داده بودیم امید داشتیم که این رأی لغو شود. حتی خود من با رئیس کمیته استیناف هم در این باره صحبت کردم و به او گفتم که ما اختیاری برای برگزاری بازی‌ها نداریم اما به هر حال دوستان در جلسه دیروز خود به این جمع‌بندی نرسیدند که این حکم لغو شود. ظاهراً استناد آنها به رأی کمیته انضباطی بوده که عنوان شده در بازی‌های قبل هم اتفاقات مشابهی رخ داده است.


وی ادامه داد: برای من عجیب است که چرا حالا که بازی‌ها به روزهای حساس خودش رسیده و نتایج نفس‌گیر است همه این اتفاق‌ها را جمع کرده‌اند و در این روزهای حساس به آنها رسیدگی می‌کنند به نظر من با این کار جلوی قشنگی‌های فوتبال گرفته شد چرا که قشنگی فوتبال به حضور هواداران است. حضور هواداران است که بازی‌ها را جذاب می‌کند و همه می‌دانند که تماشاگر چقدر می‌تواند به بازی جذابیت بدهد. دقیقاً در روزهایی که لیگ به روزهای دل‌چسب خود رسیده حکم علیه ما اجرا می‌شود تا از حضور هواداران‌مان محروم شویم اما موضوعی که وجود دارد این است که برای من جالب است که عنوان می‌کنند چون پرسپولیس میزبان بوده پس مقصر اتفاقات بازی با تراکتورسازی است اما عجیب اینجا است که در هفته بیست و سوم ما در قم به عنوان میهمان بازی کردیم باز هم ما را جریمه کردند! جالب است که ما میزبان یا میهمان باشیم خیلی فرق نمی‌کند و فقط ما جریمه می‌شویم. به نظرم رسانه‌ها باید به این مسائل بپردازند که چرا هیچ‌گاه در خصوص این مسائل صحبت نشده است.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به غیبت هواداران این تیم در بازی امروز مقابل سیاه‌جامگان آیا سرخ‌پوشان متضرر نمی‌شوند، افزود: متضرر شدن ما یک بحث است اما بحث دیگر این است که خود فوتبال هم ضرر می‌کند. همه دیدند که ما در این مدت چه برنامه‌های قشنگی اجرا کردیم به طوری که هر بازی زیر 80 هزار تماشاگر برای بازی‌های ما به استادیوم نمی‌آمد و این مسائل جواب دستت درد نکند به ما بود!


طاهری تصریح کرد: باید مسئولان انتظامی و کسانی که دست‌اندرکار هستند متوجه شوند که چه کسی در بازی‌ها تخلف می‌کند. چرا فرد متخلف را به ما نسبت می‌دهند؟ از کجا معلوم کسی که تخلف کرده واقعاً هوادار پرسپولیس بوده باشد؟ آیا ثابت شده که فرد یا افراد متخلف هوادار پرسپولیس هستند؟ به نظرم جریمه پرسپولیس یعنی اینکه ما عامل یا آمر این مسئله بودیم که این یک توهین به پرسپولیس حساب می‌شود. هیچ‌کجای دنیا به دلیل تخلف یک تماشاگر یا چند نفر همه هواداران را محروم نمی‌کنند و می‌بینیم و در اخبار می‌شنویم که از ورود تماشاگر متخلف جلوگیری می‌شود نه اینکه کل  تماشاگران را محروم کنند.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات روز گذشته علی دایی سرمربی صبای قم که گفته بود نمی‌دانم طاهری از کجا پیدایش شده و من جواب کسی را می‌دهم که وجاهت قانونی داشته باشد، خاطرنشان کرد: تکلیف همه ما عمل به قانون است و ما هم طی مراحل قانونی کارها را پیش می‌بریم. هر تصمیمی که قانون در این خصوص بگیرد برای ما لازم‌الاجرا است و ما به آن احترام می‌گذاریم.


وی درباره ادبیات علی دایی و الفاظی که او برای طاهری به کار برده ادامه داد: دایی درباره من صحبت کرده و خود من که نمی‌توانم پاسخگوی حرف‌هایش باشم اما چیزی که می‌دانم این است که اصلاً اتفاق خوبی نیست که اهالی فوتبال این طور صحبت کنند و به دیگران توهین کنند. باید احترام‌ها حفظ شود و دایی بداند کسی با توهین کردن به هیچ‌جا نمی‌رسد. ما باید احترام همدیگر را حفظ کنیم و این اصلاً خوب نیست که به یکدیگر بی‌احترامی کنیم. من بیشتر از این در این باره صحبت نمی‌کنم.


طاهری در پایان در پاسخ به این سؤال که حجم شکایات از پرسپولیس و اتفاق‌هایی که پیرامون این باشگاه در چند وقت اخیر رخ داده آیا عجیب نیست، افزود: من صحبتی در این باره ندارم خود اهالی رسانه مسائل را تحلیل کنند و جواب خیلی از مسائل را خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها