کد خبر : 1314394 | 15 فروردين 1395 ساعت 13:48 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح ماجدی در مورد ناراحتی قلعه‌نویی

میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال تاکید کرد که بیشترین ناراحتی امیر قلعه‌نویی مربوط به نیم‌فصل نقل‌ و انتقالاتی است که به آخرین فصل حضورش در این تیم مربوط می‌شود.

توضیح ماجدی در مورد ناراحتی قلعه‌نویی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فوتبال ایران، ماجدی درمورد حرف‌های اخیر قلعه‌نویی که گفته است از بعضی‌ها در استقلال ناراحت است، گفت: مطمئنا قلعه‌نویی خودش بهتر می‌تواند در این مورد صحبت کند، ولی تنها چیزی که یادم می‌آید مربوط به نقل و انتقالات نیم فصل بود. در آخرین فصلی که او در استقلال حضور داشت، در نیم‌فصل، چند بازیکن مد نظر قلعه‌نویی بودند که باشگاه آنها را جذب نکرد. آن زمان هیأت مدیره مسئولیت نقل و انتقالات را از علی نظری جویباری گرفت و دوباره این مسئولیت را به او دادند. آن زمان اختلاف‌هایی وجود داشت و درنهایت بازیکنانی که مد نظر قلعه‌نویی بودند جذب نشدند.

او ادامه داد: زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده بود و آن زمان اختلاف‌هایی به‌وجود آمد که فکر می‌کنم بیشترین ناراحتی قلعه‌نویی مربوط به نیم فصل و داستان نقل و انتقالات باشد.

ماجدی درمورد اینکه کدام تیم در لیگ امسال شانس قهرمانی دارد، گفت: جدا از این تیم‌ها باید از استقلال خوزستان هم نام ببرم. من شیوه مربیگری ویسی و همچنین سبک بازی استقلال خوزستان را دوست دارم. آنها تیم جوانی دارند و می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند. البته کار این تیم برای قهرمانی سخت است، ولی من معتقدم استقلال خوزستان بهترین تیم لیگ بوده است. با این حال باید بگویم تمامی مدعیان قهرمانی شانس دارند.

دیدگاه‌ها