کد خبر : 1314750 | 16 فروردين 1395 ساعت 16:40 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

نشست خبری بازی با اتلتیکو

انریکه: به جبران شکست از رئال ایمان دارم

بارسلونا سه روز پس از شکست برابر رئال، فردا دیدار حساسی مقابل اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رو دارد.

انریکه: به جبران شکست از رئال ایمان دارم
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" در چند سال اخیر بارها با اتلتیکو دیدار کرده ایم و به خوبی از این تیم شناخت داریم. البته که این مساله می تواند مفید باشد ولی هر بازی داستان خود را دارد و باید حریف را بر اساس شرایط فعلیش آنالیز کرد. آنها تیم دوم لالیگا و بسیار قدرتمند و خطرناک هستند. باید با تمرکز و دقت بالا مقابل این تیم قرار بگیریم."

شکست در ال کلاسیکو:" اصول حرفه ای در ورزش حکم می کنند که نه هنگام تعریف و تمجید ها و نه هنگام انتقادات از مسیر اصلی خارج نشویم. همه چیز باید سرجای خود باشد. اگر بخواهیم غرق انتقادات شویم مرتکب اشتباه شده ایم. تا این لحظه ما بهترین تیم در لالیگا بوده ایم.

مقابل رئال تا دقیقه 60 عالی بودیم. مثل همیشه صاحب توپ و میدان بودیم و رئال سعی در ضد حملات داشت. باید توجه داشت که رئال به همان خوبی ما بود و هدف آنها نیز مثل ما کسب پیروزی بود. با وجود شکست، از عملکرد تیمم رضایت دارم.

من مربی تیم هستم و مسئولیت شکست نیز با من است اما ارزیابی بارسلونا بر اساس 20 دقیقه ای از بازی که ضعیف تر از حریف بودیم غیرمنصفانه است. تیمم را بازهم با همان سیستم مقابل رئال به میدان خواهم فرستاد. تغییری در اندیشه های ما ایجاد نخواهد شد. به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که این شکست را جبران خواهند کرد."

دیدگاه‌ها