کد خبر : 1314914 | 17 فروردين 1395 ساعت 10:36 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوریان یا عبدولی؟

گزینه اصلی بنا در مغولستان رونمایی می‌شود

در حالیکه انتخاب نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی برای حضور در گزینشی المپیک با اما و اگرهای زیادی همراه است، محمد بنا ترجیح داد تصمیم نهایی را در مغولستان اتخاذ کند.

گزینه اصلی بنا در مغولستان رونمایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم کشتی فرنگی ایران هنوز برای حضور با ترکیبی کامل در المپیک به کسب دو سهمیه اوزان ۵۹ و ۱۳۰ نیاز دارد و این در حالیست که تکلیف این اوزان باید روز سوم اردیبهشت ماه در رقابتهای گزینشی مغولستان مشخص شود.

محمد بنا و همکارانش در کادر فنی، برای دومین بار در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به بشیرباباجانزاده اعتماد کردند تا او بتواند در مغولستان، شکست و ناکامی در مرحله نخست گزینشی المپیک در قزاقستان را جبران کند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و فعلا نماینده مشخصی از سوی کادر فنی معرفی نشده است. حمید سوریان بعد از ناکامی در نخستین مصاف گزینشی المپیک در قزاقستان به نوعی معادلات را بر هم زد تا امروز در کنار سامان عبدولی دیگر گزینه این وزن، منتظر تصمیم و فرصت دوباره از سوی محمد بنا باشد.

هر چند برخی از اعضای شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی معتقدند بهتر است این بار به گزینه جوان و باانگیزه یعنی سامان عبدولی میدان داد و او را راهی مغولستان کرد، اما اظهارات اخیر محمد بنا نشان می دهد آقای خاص هنوز به سوریان نظر مثبت دارد و هیچ بعید نیست دوباره به او فرصت دهد.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص گفت: تکلیف نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم که مشخص شده، اما تصمیم داریم هر دو گزینه وزن ۵۹ کیلو را به اولان‌باتور اعزام کنیم تا انتخاب نهایی در مغولستان صورت گیرد.

پافشاری برخی از اعضای شورای فنی بر اعزام سامان عبدولی از یک سو و نگاه ویژه محمد بنا به سوریان از سویی دیگر در حالی وجود دارد که علاوه بر رقابتهای گزینشی المپیک در مغولستان، یک مرحله دیگر هم باقی است و کشتی فرنگی در صورت ناکامی احتمالی در کسب این دو سهمیه می تواند برای آخرین بار شانس خود را در رقابتهای گزینشی ترکیه محک بزند.

دیدگاه‌ها