کد خبر : 1314922 | 17 فروردين 1395 ساعت 11:07 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی والیبال ایران از برنامه ریزی دقیق کادر فنی برای رویارویی با فرانسه و لهستان در دیدارهای تدارکاتی قبل از انتخابی المپیک خبر داد.

اعلام برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برنامه ریزی کادر فنی اظهار کرد: در نظر داریم که تیم ملی برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی در روز 20 اردیبهشت ماه عازم فرانسه شود و بعد از پنج روز به تهران باز گردد. همچنین کاروان ایران برای انجام دو دیدار تدارکاتی با لهستان از روز 31 اردیبهشت یا اول خرداد عازم ژاپن خواهد شد و در این کشور دو دیدار دوستانه با لهستان برگزار می کند.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی های لازم برای در اختیار گرفتن کمپ و سالن تمرینی با ژاپنی ها انجام شده و آن‌ها نیز همکاری بسیار مطلوبی انجام دادند. آنها هم دوست دارند که ایران نتیجه بگیرد زیرا بدشان نمی آید دو تیم از آسیا سهمیه المپیک بگیرد. ما هم خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم روی یکی از سکو‌های مسابقات بایستیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره ترکیب نهایی کادر فنی ایران در این مسابقات هم گفت: لوزانو تازه دیروز به ایران آمده و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است. فعلا به صورت چرخشی از همه نیروها استفاده می کند تا به زودی به جمع بندی در این باره برسد.

دیدگاه‌ها