کد خبر : 1314950 | 17 فروردين 1395 ساعت 12:47 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی کردم دقیقه 5 گل بزنم

کریمی: یاد هت‌تریک ایمون زاید افتادم

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان اعتقاد دارد شکست مقابل پرسپولیس مانند دربی 74 بوده است.

کریمی: یاد هت‌تریک ایمون زاید افتادم
حسین کریمی که موفق شد در دقیقه 5 مسابقه پرسپولیس و سیاه جامگان برای تیم مشهدی گلزنی کند، درباره این مسابقه به "ورزش سه" می گوید: بازی خیلی جذاب و زیبایی بود. فکر می کنم هرچند سال یک بار چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. یادم دربی افتادم که پرسپولیس 10 نفره با هت تریک ایمون زاید استقلال را شکست داد و تیتر زدند افتضاح 11 نفره، شاهکار 10 نفره!

او در ادامه می گوید: من پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم. فکر می کنم ناگهان همه چیز را از دست دادیم. فکر می کردیم همه چیز تمام شده است اما ناگهان بازی برگشت. پرسپولیس 10 نفره شاهکار کرد و ما را شکست داد.

بازیکن سیاه جامگان با اشاره به گلی که در دقیقه 5 این مسابقه وارد دروازه پرسپولیس کرد، عنوان می کند: من برای این مسابقه خیلی آماده بودم. آمادگی ذهنی خوبی هم داشتم و به نوعی می دانستم برای سیاه جامگان گل می زنم اما نمی دانستم اینقدر زود موفق به گلزنی می شوم. حیف که گلم پرپر شد. با این حال امیدوارم در آینده جبران کنیم.

کریمی در پایان درباره احتمال سقوط سیاه جامگان می افزاید: ما نهایت تلاشمان را برای بقای سیاه جامگان انجام می دهیم. بازی های رودررویی با تیم های بالای سر خود در مشهد داریم و این برای ما خیلی خوب است. انشاءالله بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها