کد خبر : 1314966 | 17 فروردين 1395 ساعت 13:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر به حضور در المپیک امیدوار نبودم اینجا نبودم؛

سربازان والیبالی در پادگان لوزانو

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در اولین حضور خود می گوید ما نمی‌توانیم با توجه به شرایط خود را مانند سربازان حاضر در یک پادگان ببینیم.

سربازان والیبالی در پادگان لوزانو

به گزارش "ورزش سه"، رائول لوزانو که امروز برای دومین بار در تمرین تیم ملی ایران حضور پیدا کرده بود در پایان تمرین در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: از زمانی که به ایران آمده‌آم و مخصوصا امروز توقعات مردم از والیبال ایران را کاملا حس کردم و باید کاری کنیم که این توقعات برآورده شود.


وی با بیان اینکه می‌دانم اولین سوال‌تان این است که تیم ملی در چه شرایطی قرار دارد، گفت:‌تمرینات از ابتدای سال جدید آغاز شده است و خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نیست و بازیکنان با سلامت کامل تمرینات را دنبال می‌کنند. تمرینات ما بسیار سخت و البته طولانی مدت است و بازیکنان مجبور هستند با شرایط سخت تمرینی هماهنگ شوند.


لوزانو خاطرنشان کرد: تمامی افراد حاضر در تمرین تیم ملی بسیار باانگیزه هستند و با تمام توان کار می‌کنند تا آرزوی دیرینه والیبال ایران و مردم ایران که حضور در المپیک است را محقق کنند.من متوجه علاقه رسانه‌ها و مردم ایران به والیبال هستم اما با توجه به اینکه امکان مصاحبه هر روزه با خبرنگاران وجود ندارد مجبور هستیم هفته‌ای یک روز در جمع خبرنگاران حاضر شوم.


سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با فرانسه و لهستان عنوان کرد: تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم و پس از آن به فرانسه خواهیم رفت تا دو بازی با تیم ملی این کشور انجام دهیم. سپس به تهران بازمی‌گردیم و بعد از 5 روز به ژاپن خواهیم رفت تا آنجا یک بازی تدارکاتی با تیم ملی لهستان برگزار کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک باید با فرانسه و لهستان بازی کند، این بازی‌های تدارکاتی مشکل ایجاد خواهد کرد یا نه، گفت: در بازی‌های تدارکاتی سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کنیم. من دوست داشتم با تیم‌های قوی‌تری از جمله برزیل هم بازی کنیم چرا که زمان کمی در اختیار داریم تا تیم کاملا تحت فشار قرار بگیرد و نقاط ضعف را پیدا کنیم. ما نمی‌توانیم با توجه به شرایط خود را مانند سربازان حاضر در یک پادگان ببینیم. باید مانند سربازی که در میدان جنگ است خود را آماده کنیم تا در شرایط سخت با مشکل روبرو نشویم.


لوزانو در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود به المپیک امیدوار است، خاطرنشان کرد:اگر به این موضوع بسیار خوش‌بین نبودم الان اینجا نبودم. تمام بازیکنان با اعتماد به نفس بالا کار می‌کنند و آماده هستند تا به المپیک بروند و من هم به این موضوع بسیار امیدوارم.

دیدگاه‌ها