کد خبر : 1315026 | 17 فروردين 1395 ساعت 18:35 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با LAUEREUS.COM

کافو: نیمار نباید بارسلونا را ترک کند

عدم تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا باعث شده تا شایعات در مورد جدایی احتمالی این ستاره برزیلی در انتهای فصل به گوش برسد.

کافو: نیمار نباید بارسلونا را ترک کند
به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست و پس از گذشته دو فصل و نیم، او به یکی از ارکان ثابت آبی اناری ها تبدیل شده است. نیمار سال 2015 توانست پس از مسی و رونالدو به عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال دنیا برگزیده شود.
در حالیکه همچنان بین او و بارسلونا برای تمدید قرارداد توافقی حاصل نشده، خبر پیشنهاد 193 میلیون یورویی  PSG به وی روز گذشته از سوی نشریه اکیپ مطرح شد که واکنش تندی از سوی مدیران براسا به همراه داشت.

کافو، اسطوره فوتبال برزیل در همین رابطه به "Laureus.com" گفت:" امیدوارم نیمار در بارسلونا بماند و این تیم را ترک نکند چرا که معتقدم هیچ جا برای او بهتر از بارسلونا نیست. بارسلونا تیمی است که نیمار را به بازیکن کنونی بدل کرده و به شدت نیز از او برای ادامه درخششش حمایت می کند. فکر نمی کنم جدایی او چندان منطقی باشد.

نیمار سال 2015 نتوانست عنوان بهترین بازیکن دنیا را کسب کند اما سرانجام به این مهم دست خواهد یافت. هر بازیکن بزرگی در زمان خودش این عنوان را کسب خواهد کرد. اطمینان دارم که او به زودی برتری خود نسبت به سایرین را افزایش خواهد داد."

دیدگاه‌ها