کد خبر : 1315167 | 18 فروردين 1395 ساعت 11:16 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبریز بی تاب جشن صعود

پیش بازی تراکتورسازی ایران – پاختاکور ازبکستان

صدرنشین گروه C بعد از باخت غیر منتظره رد بازی رفت امروز امیدوار است با حمایت طرفداران پرشور خود هم انتقام بگیرد هم راه صعودش را هموار کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تلخ 1-0 در تاشکند و به خطر افتادن صدرنشینی حالا تبریزی ها آماده هستند تا انتقام این شکست را در جهنم سرخ یادگار از ازبک ها گرفته و یک گام بلند برای صعود از گروه بردارند. تراکتور که اولین بازی سال جدید را با یک برد شیرین در تهران برابر سایپا جشن گرفت تارسما بازگشت خود به کورس قهرمانی لیگ برتر را اعلام کند حالا با روحیه دو چندان به مصاف رقیب خود می رود تا یک نتیجه مناسب دیگر به ثبت رسانده و روزهای خوبش را ادامه دهد.

1100443

 تبریزی ها با در اختیار داشتن ستاره های پرشمار در ترکیب خود می توانند یکی از نماینده های خوب ایران در آسیا باشند به همین خاطر انتظارات از آنها بالاست و همه طرفدارانش امروز تنها منتظر ثبت یک برد شیرین خانگی دیگر هم هستند تا طلسم چهار ساله ناکامی های آسیایی تبریزی ها شکسته شود. بدون شک اگر خط آتش ویرانگر تراکتور روز خوب خود را سپری کند امروز شاهد یک بازی پر گل دیگر در تبریز خواهیم بود چون در همان بازی رفت ثابت شد خط دفاع حریف ازبک چندان قدرتمند نیست و شکنندگی بسیاری دارد.

1097320

 پاختاکور با برد در بازی رفت توانست امیدهایش برای صعود از گروه را بیشتر کند امروز با این هدف وارد تبریز می شود که در ابتدا گل نخورد و در ادامه روی ضدحملات زهر خود را به میزبان ایرانی اش بریزد. پاختاکور هم درست مثل دیگر تیم های سرشناس ازبک برخلاف گذشته چندان قدرتمند نشان نداده اما با این حال فوتبال فیزیکی و قدرتی آنها می تواند خطراتی را برای تراکتوری ها رقم بزند که همین می تواند زنگ خطری باشد برای میزبان.
روز چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه 18 فروردین ماه 95، ساعت 19:15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
داور:یاماموتو (ژاپن) کمک ها: آکانه یاگی و اوچی شینجی (ژاپن)

دیدگاه‌ها