کد خبر : 1315215 | 18 فروردين 1395 ساعت 13:04 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش ما خوشحالی هواداران است

عالیشاه: بازی با استقلال قهرمان را مشخص نمی‌کند

امید عالیشاه در حال پیگیری شرایط درمانی اش است تا خود را به دو بازی حساس برابر ملوان و استقلال برساند.

عالیشاه: بازی با استقلال قهرمان را مشخص نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس در دیدار با سیاه جامگان از انگیزه های بالایش برای رسیدن به آمادگی خبر داد و اعلام کرد مشکلی برای دو دیدار پیش رو نخواهد داشت.

عالیشاه در خصوص شرایطش بعد از استراحت 48 ساعته گفت: مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی در استخر هستم تا با صلاحدید پزشک تیم مقابل ملوان هم بازی کنم چرا که دوست دارم در این شرایط حساس به تیمم کمک کنم. البته باید در شرایطی بازی کنم که درد پایم افتاده و از بین رفته باشد.

وی ادامه داد: تلاشم را می‌کنم تا برابر ملوان هم جزو بازیکنان تیم باشم اما اگر به این بازی نرسیدم فکر نمی‌کنم شرایطم آن‌قدر حاد باشد که دربی را از دست بدهم. برابر ملوان هم شاید امکان آن وجود داشته باشد که 15 تا 20 دقیقه بازی کنم ولی شاید مصدومیتم تشدید شود. احتمال آن هم وجود دارد 90 دقیقه بازی کنم و مشکلی برایم ایجاد نشود. باید همه احتمالات را کنار هم بگذاریم تا تصمیم خوبی که به سود تیم باشد را بگیریم.

عالیشاه در مورد پاداش در نظر گرفته شده توسط ملوان برای پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: آنها می‌توانند هر کاری انجام بدهند تا برابر ما نتیجه بگیرند. فکر می‌کنم پاداش ما هم خوشحالی هوادارانمان است. به خاطر اینکه پیروزی بر ملوان خیلی برای تمامی بازیکنان تیم اهمیت دارد. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برابر ملوان نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن شماره 2 پرسپولیس در مورد دیدار حساس هفته آینده برابر استقلال و تعیین سرنوشت قهرمان نیز گفت: بازی رودررو مسلما خیلی در وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی تاثیر دارد. شاید یک جورایی نتیجه دربی خیلی با اهمیت باشد اما قهرمان در پایان این بازی مشخص نمی‌شود. به نظر من از این به بعد هر بازی لیگ یک فینال است. حتی بازی با ملوان و بازی هفته آخر مقابل راه‌‌‌آهن حکم فینال را دارند.

دیدگاه‌ها