کد خبر : 1315296 | 18 فروردين 1395 ساعت 17:52 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: لوئیس سوارز نیمه کاتالان است

لوئیس سوارز شب گذشته ناجی بارسلونا مقابل اتلتیکو بود و با دو گل خود کاری کرد که آبی اناری ها از یک بازی باخته، یک برد شیرین بسازند.

انریکه: لوئیس سوارز نیمه کاتالان است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه اول را با یک گل در کیسه به رختکن رفت اما در نیمه دوم، دو گل از سوارز به فاصله 12 دقیقه سبب شد آبی اناری ها بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی در تمجید از سوارز گفت:" او در بارسلونا به طرز خارق العاده ای جا افتاده است. نمی توان گفت او یک کاتالان است چون بی شک اروگوئه ای ها ما را خواهند کشت با این حال می توان گفت او حالا یک نیمه کاتالان است. نه تنها گل های او که شخصیت بالایش و مشارکت فوق العاده اش در کارهای تیمی بسیار به کار بارسلونا آمده و ثابت کرده چرا ما برای جذب او اصرار داشتیم."

انریکه در مورد مسی و نیز بازی برگشت برابر اتلتیکو گفت:" لئو هم در مقابل اتلتیکو و هم در مقابل رئال، در کارهای تیمی نقش مهمی داشت و با وجود اینکه گلی نزد اما از او رضایت کامل دارم.
ما چالش های دشواری پیش رو داریم و رسیدن به موفقیت در فوتبال هرگز کار ساده ای نیست. برخی مواقع حتی با داشتن بازیکنان بزرگی چون مسی هم در شرایط سختی همچون شرایط پس از شکست در ال کلاسیکو قرار می گیرید ولی به خودمان ایمان داریم و نگران چیزی نیستیم.
می دانستیم که بازی دشواری با اتلتیکو خواهیم داشت و بدون شک بازی برگشت هم چنین خواهد بود اما برای پیروزی به ویسنته کالدرون خواهیم رفت."

دیدگاه‌ها