کد خبر : 1315359 | 18 فروردين 1395 ساعت 21:37 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌اف: تراکتورسازی خوش شانس بود

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت:‌ بازی بسیار خوبی بود و تراکتور سازی خوش شانس بود.

حسن‌اف: تراکتورسازی خوش شانس بود

به گزارش "ورزش سه" از فارس، حسن‌اف سرمربی پاختاکور بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی بود حریفمان خوش شانس بود. سعی می‌کنیم در بازی بعدی عملکرد بهتری ارائه دهیم. سزار بازیکن بسیار خوبی بود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید تیم آنها بیشتر خوش شانس‌ بود، عنوان کرد:‌ فوتبال همین است به نظر من تراکتورسازی امرو خیلی خوب بازی کرد. گل اول برایم از لحاظ داوری خیلی عجیب بود. با این نتیجه اکنون تراکتورسازی 9 امتیازی شد و ما فقط 4 امتیاز داریم. باید منتظر مشخص شدن نتیجه بازی الجزیره و الهلال عربستان بمانیم. سپس برای اینکه بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم باید در دو بازی آینده و پایانی که تکلیف گروه را مشخص می‌کند قوی عمل کنیم.

حسن‌اف در مورد اینکه تراکتورسازی چقدر شانس صعود دارد، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی با این پیروزی شانس زیادی برای رفتن به مرحله بعد دارد. با 18 بازیکن به تبریز آمدیم و اکثر نفرات ما جوان بودند امروز فقط یک بازیکن را عوض کردیم تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوبی دارد. بازیکن تعویضی این تیم جریان بازی را تغییر داد. می‌دانستیم بازی بسیار سختی در تبریز داریم اما بردی که در تاشکند به دست آوردیم برایمان خیلی خوب بود.

سرمربی پاختاکور در مورد جو ورزشگاه یادگار امام تبریز، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است جو ورزشگاه در بازی امروز بسیار عالی بود. هواداران برای حمایت تیمشان آمدند. تراکتورسازی در نیمه دوم وضعیت خوبی داشت و این به خاطر حضور پر تعداد هواداران بود. ایرانی‌ها خیلی مهربان و مهمان نواز هستند. از تراکتورسازی به خاطر میزبانی خوب و حمایتی که از ما کردند تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها