کد خبر : 1315921 | 21 فروردين 1395 ساعت 12:53 | 49K بازدید | 5 دیدگاه

اختصاصی "ورزش سه"؛

علی دایی سال آینده در صبا می‌ماند

مدیران باشگاه صبای قم با سرمربی فعلی تیم فوتبالشان برای فصل آینده به توافق رسیدند.

علی دایی سال آینده در صبا می‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در هفته هفتم فصل گذشته که از پرسپولیس جدا شد تا پایان لیگ سرمربیگری هیچ تیمی را بر عهده نداشت و امسال هم در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات حضور دوباره‌اش در لیگ نامشخص بود تا اینکه عبدالرضا موسوی مالک هواپیمایی زاگرس که با رایزنی صادقی استاندار قم حمایت مالی صبا را بر عهده گرفته بود علی دایی را در همان ابتدا به عنوان سرمربی این تیم معرفی کند.

دایی نیز با وجود فرصت کمی که داشت توانست بازیکنان مطرحی از جمله امیرحسین صادقی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد قاضی، حامد لک، هاشم بیک‌زاده و ... را جذب کرده و نفرات تاثیرگذار سال گذشته این تیم مثل ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع و ... را حفظ کند.

تیم دایی تا هفته شانزدهم فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست رده چهارم را با فاصله 5 امتیازی صدر جدول در اختیار داشته باشد و موسوی سرمایه‌گذار این تیم برای حمایت از صبا در فصل آینده ترغیب شود.

عملکرد ضعیف صبا از هفته هفدهم تا بیست و سوم به گونه‌ای بود که مدیران باشگاه صبا تصمیم گرفتند تمام اعضای تیم فوتبالشان را 10 درصد جریمه کنند اما تساوی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان در هفته گذشته دوباره امید را در دل آنها زنده کرد تا فصل را موفق تمام کنند.

با این شرایط مدیران باشگاه صبا تصمیم گرفتند نشستی با علی دایی داشته باشند که این جلسه اواسط هفته گذشته برگزار و در آن پیرامون نکات مختلفی از جمله بخشش جریمه 10 درصدی اعضای تیم در صورت جبران نتایج و همچنین حضور این سرمربی برای فصل آینده در صبای قم مطرح شد.

دایی در این جلسه به توافق قطعی با مدیران باشگاه صبا رسیده ولی هنوز چیزی به صورت رسمی امضاء نشده است و مقرر شده جلسه دیگری در هفته‌های آینده با حضور موسوی حامی مالی و کشوری‌فرد سرپرست باشگاه صبا برگزار شود تا به صورت رسمی این قرار داد منعقد شود.

دیدگاه‌ها