کد خبر : 1315942 | 21 فروردين 1395 ساعت 14:18 | 15.6K بازدید | 2 دیدگاه

دبیری: فضای جلسه با کی‌روش مثبت بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مثبت دانستن فضای جلسه این هیات رئیسه با حضور کارلوس کی‌روش، از احتمال تشکیل یک کارگروه برای حمایت از برنامه‌های تیم ملی خبر داد.

دبیری: فضای جلسه با کی‌روش مثبت بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، شهرام دبیری درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اظهار کرد: کی روش در جلسه امروز حضور داشت و درباره کمبودها و امکانات مورد نیازش توضیحات کاملی ارائه کرد. تمام اعضای هیات رئیسه هم موافق بودند که باید امکانات برای ماندن و ادامه کار سرمربی تیم ملی فراهم شود.

وی افزود: قرار شد تا کارگروهی تشکیل شود تا برای حمایت از تیم ملی و فراهم آوردن امکانات برنامه ریزی کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تقابل کارلوس کی روش با علیرضا اسدی دبیر فدراسیون بعد از درگیری رسانه ای این دو نفر، گفت: در مجموع جو خوبی در جلسه حاکم بود. هم کی روش و هم اسدی صحبت هایی را انجام دادند. حتی در بعضی مسائل که کی روش صحبت می کرد، تاکید داشت که آقای اسدی از نظر پزشکی به این مسائل آگاه است و دبیر فدراسیون هم حرف های او را تایید می کرد.

دبیری درباره درخواست های کی روش در این جلسه توضیح داد: کی روش خواهان احترام، اعتماد، زمین مناسب برای تمرین تیم ملی، پرواز چارتر برای بازی های تیم ملی و مسائلی از این دست بود تا با پیش‌بینی همه جانبه، خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی آماده کند.

وی در خصوص کارگروه پیشنهادی برای تیم ملی اظهار کرد: این کارگروه را ما به کی روش پیشنهاد دادیم و قرار است در بخش دوم جلسه هیات رئیسه درباره آن صحبت کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با منتفی دانستن استعفای سرمربی تیم ملی تاکید کرد: کی روش در تیم ملی به کارش ادامه خواهد داد.

دبیری در پایان درباره صحبت های مربی دروازه بان های تیم ملی تصریح کرد: من با آقای گاسپار سلام و علیک مختصری داشتم ولی صحبت کی روش این بود که باید به خودمان و تیم ملی احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها