کد خبر : 1315967 | 21 فروردين 1395 ساعت 15:07 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مندلیبار، مربی ایبار در مصاحبه با خبرنگاران

طبیعتا رئال به ولفسبورگ فکر می کند نه ایبار

رئال مادرید امروز از ساعت 18.30 در سانتیاگو برنابئو میزبان ایبار خواهد بود تا برای پیروزی پرگل بر ولفسبورگ در روز سه شنبه، تمرین گلزنی کند.

طبیعتا رئال به ولفسبورگ فکر می کند نه ایبار
به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که با برتری بر بارسلونا در نوکمپ، کمی به قهرمانی در لالیگا امیدوارتر شدند با توجه به بازی دشوار بارسا در زمین سوسیداد، امیدوارند تا بتوانند پس از پیروزی احتمالی بر ایبار، فاصله 7 امتیازی خود با آبی اناری ها را کمتر کنند. رئالی ها همچنین چهارشنبه گذشته در لیگ قهرمانان با دو گل مغلوب ولفسبورگ شدند تا کار صعودشان به اما و اگر بکشد.

مندلیبار، سرمربی ایبار در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" طبیعی است که تمرکز رئال مادرید بیشتر روی ولفسبورگ باشد تا ایبار؛ چون آنها در لالیگا شانس چندانی برای قهرمانی ندارند ولی اگر از سد ولفسبورگ بگذرند، شانس خوبی برای کسب قهرمانی اروپا خواهند داشت.

البته قصد ندارم بگویم که رئال به لالیگا و بازی مقابل ما فکر نمی کند. رئال در لالیگا باید همه 7 بازی پیش روی خود را ببرد تا شاید با لغزش بارسا و اتلتیکو بتواند قهرمان شود که کار دشواری است. امروز مقابل تیم بزرگی بازی داریم که با بازیکنان ارزشمندش، شانس پیروزی در هر زمینی است و می تواند هر تیمی را مغلوب کند. سعی خواهیم کرد نمایشی خوب در برنابئو داشته باشیم و با امتیاز به خانه برگردیم."

دیدگاه‌ها