کد خبر : 1316147 | 22 فروردين 1395 ساعت 01:40 | 51.1K بازدید | 1 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: گفته بودم قهرمانی در لالیگا ساده نیست

بارسلونا امشب در ورزشگاه طلسم شده آنوئتا، دومین شکست متوالی خود در لالیگا را تجربه کرد تا قهرمانی این تیم به خطر بیفتد.

انریکه: گفته بودم قهرمانی در لالیگا ساده نیست
به گزارش "ورزش سه"، بارسا دقیقه 5 با یک گل از سوسیداد عقب افتاد و در 85 دقیقه باقیمانده نتوانست آن را جبران کند. بدین ترتیب بارسا حالا اتلتیکو و رئال را در سه و چهار امتیازی خود می بیند؛ هرچند که در بازی های رودررو نسبت به این دو تیم بهتر عمل کرده که خود یک امتیاز محسوب می شود.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت:" بازی را به بدترین شکل ممکن شروع کردیم و نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. بجای استفاده از مغزمان، احساسی بازی کردیم در حالیکه پس از دریافت گل، باید توپ و میدان را با تعقل در اختیار می گرفتیم اما اینگونه نشد.

از نیمه دوممان راضی تر هستم و معتقدم شایسته شکست نبودیم. رویی، دروزاه بان سوسیداد، طبق معمول مقابل ما عالی بازی کرد. همچنان تیم اول هستیم با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو(3امتیاز+ بهتر عمل کردن در بازی های رودررو).

انتقاد کردن و پایین آوردن ارزش بازیکنان به نفع تیم نخواهد بود. باید سرمان را بالا بگیریم و در بازی های بعدی ثابت کنیم که چرا بهترین تیم جهان هستیم. متاسفانه در زمین سوسیداد همیشه به مشکل برخورد می کنیم اما جایی برای گلایه نیست.

سال گذشته در چنین مقطعی فقط دو امتیاز از رئال پیش بودیم در حالیکه در بازی های رودررو نیز به این تیم برتری نداشتیم؛ پس می بینیم که اوضاعمان بد نیست. روی پیراهنمان نشان قهرمانی جهان را داریم و باید نشان دهیم که این عنوان بیهوده به دست نیامده است. این نتیجه نشان داد که قهرمانی در لالیگا هرگز کار ساده ای نیست. پیشتر گفته بودم که قهرمانی ما حتمی نیست و امشب این مساله ثابت شد."

دیدگاه‌ها