کد خبر : 1316218 | 22 فروردين 1395 ساعت 12:24 | 28.3K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای بازیکن جوان ملوان

ستاری: ملوان غیرفوتبالی باخت

هافبک ملوانی‌ها بار دیگر در پست غیرتخصصی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

ستاری: ملوان غیرفوتبالی باخت
به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد ستاری  که با پست تخصصی هافبک دفاعی شناخته می‌شود برابر پرسپولیس بار دیگر از سوی احمدزاده به عنوان مدافع چپ به میدان رفت و روز خوبی را برابر رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده پشت سر گذاشت تا بیشتر حملات این دو بازیکن را خنثی کند.

او در مورد دیدار مقابل پرسپولیس و شکست برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: مثل چند دیدار گذشته بدشانسی مانع از نتیجه گرفتنمان شد و استحقاق چیزی که داشتیم محروم شدیم.

وی ادامه داد: تا ثانیه پایانی به دنبال چیزی که بودیم در این بازی تلاش کردیم اما بار دیگر اتفاقات مانع از نتیجه‌گیری ملوان شد. معتقدم داور روی نتیجه بازی ناخواسته تاثیرگذار بود و می‌توانست کمال کامیابی‌نیا را با کارت قرمز از زمین اخراج کند و با این شرایط کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شد. همانطور که دیدید همین بازیکن در نهایت گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

ستاری ادامه داد: به هیچ وجه به دنبال بهانه‌جویی نیستیم اما همانطور که دیدید داور در برخی از صحنه‌ها با سوت‌های اشتباه خود جریان بازی را به سمت دیگر برد ب گونه‌ای که ما کاملا عصبی بودیم و تمرکزمان گرفته شده بود. با این حال به حریف تبریک می‌گویم و امیدوارم این اتفاقات در دیدارهای آینده برای ما تکرار نشود.

مدافع چپ ملوان درباره تغییر پست خود گفت: این نظر کادرفنی بود و تمام تلاشم را کردم که خواسته آنها را برآورده کنم و امیدوارم به این مساله رسیده باشم. چیزی که مهم است نتیجه‌گیری ملوان است و ما باید تمام توان خود را به کار گیریم و با کسب امتیازات لازم موجب بقای ملوان شویم. در این راه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم چون در روزهایی که اتفاقاتی اینگونه برایمان رقم می‌خورد فقط حضور آنها مایه دلگرمی ماست.

دیدگاه‌ها