کد خبر : 1316259 | 22 فروردين 1395 ساعت 15:25 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

یوردی مویکس در مصاحبه با خبرنگاران

نگران نزدیک شدن اتلتیکو و رئال نیستیم

یوردی مویکس، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا، پس از شکست آبی اناری ها برابر سوسیداد از قهرمان شدن بارسا در لالیگا ابراز اطمینان کرد.

نگران نزدیک شدن اتلتیکو و رئال نیستیم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته دومین شکست متوالی خود در لالیگا را برابر سوسیداد تجربه کرد تا حالا اتلتیکو و رئال را در 3 و 4 امتیازی خود ببیند. بسیاری معتقدند که حالا رقابت در لالیگا حساس تر از گذشته دنبال خواهد شد.

مویکس در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" فوتبال همین است و درش برد و باخت وجود دارد. امشب سوسیداد به لطف دروازه بانش مقابل ما به پیروزی رسید و باید به آنها تبریک گفت.ما هم موقعیت های خوبی داشتیم که از دست دادیم. سوسیداد در زمین خود عادت دارد که مقابل ما به بهترین شکل ظاهر شود.

فکر نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. بازیکنان تلاششان را کردند و ما از آنها رضایت داریم. بارسلونا ماشین نیست و نمی تواند همیشه پیروز شود. در نهایت تیمی که در کسب نتایج، ثبات بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.

هم اتلتیکو و هم رئال، رقبای بزرگی هستند ولی نگران نزدیک شدن این دو تیم نیستیم چون فاصله خوبی داریم و در بازی های رودررو هم بهتر عمل کرده ایم. هیچ دلیلی هم برای نگرانی برای بازی روز چهارشنبه برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان وجود ندارد. با حداکثر توان به کالدرون خواهیم رفت."

دیدگاه‌ها