کد خبر : 1316665 | 23 فروردين 1395 ساعت 20:40 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آبادانی‌ها در روز سقوط خونه‌به‌خونه و صعود ماشین‌سازی

نتایج هفته سی و سوم لیگ دسته اول آزادگان

هفته سی و سوم رقابت های دسته اول آزادگان با شکست تیم های اول و دوم جدول ، پیروزی بیرون از خانه ماشین سازی و نفت آبادان و برد حیاتی مس کرمان به پایان رسید.

نتایج هفته سی و سوم لیگ دسته اول آزادگان
به گزارش "ورزش سه" هفته سی و سوم رقابت های دسته اول آزادگان با شکست تیم های اول و دوم جدول ، پیروزی بیرون از خانه ماشین سازی و نفت آبادان و برد حیاتی مس کرمان به پایان رسید. امروز و در مهمترین بازی هفته ، تیم نفت آبادان موفق شد در تهران با نتیجه 1-2 از سد پیکان عبور کند. ماشین سازی با همین نتیجه در مسجد سلیمان نفت این شهر را شکست داد. خونه به خونه همانند هفته های گذشته نتوانست به پیروزی برسد. این تیم با مثلث سرخ درخشان ، کریمی و میناوند برای سومین هفته متوالی و این بار با شکست برابر گیتی پسند ناکام شد و از رده دوم جدول به جایگاه چهارم سقوط کرد.

دردناکتر از این باخت پیروزی مس کرمان با اکبر میثاقیان بود که باعث شد کرمانی ها بالاتر از انها در رده سوم قرار بگیرند. در دیدار قعر نشینان ، تیم داماش با 3 گل آلومینیوم هرمزگان را شکست داد. پارسه در دیدار با تیم مدعی نساجی با یک گل متحمل شکست شد. دیدار تیم های شهرداری اردبیل و خیبر بدون گل تمام شد. فجر سپاسی برابر میهمان سیرجانی خود ؛ گل گهر 1-1 متوقف شد . مس رفسنجان در بوشهر ایران جوان را 1-2 مغلوب کرد و دیدار تیم های پاس و آلومینیوم اراک هم 1-1 به پایان رسید.


گیتی پسند اصفهان 1 -  خونه به خونه بابل صفر ؛ سقوط اخلاق
گل: مرتضی عزیز محمدی (10)
با شکست تیم خونه به خونه برابر گیتی پسند اصفهان ، ناکامی ها و سقوط این تیم متمول بابلی ادامه دار شد. عصر امروز در اصفهان تیم گیتی پسند که در منطقه سقوط به دسته دوم قرار داشت با ارایه نمایش منطقی و بازی حساب شده و با تک گل مرتضی عزیز محمدی که در همان 10 دقیقه ابتدای بازی به ثمر رساند تیم پرمهره و مدعی خونه به خونه را با یک گل شکست داد. خونه به خونه با این باخت جایگاهش در رده دوم جدول را به ماشین سازی داد و تا رده چهارم سقوط کرد.
در پایان مسابقه طرفداران تیم خونه به خونه وارد زمین مسابقه شده و با زمین و زمان درگیر شدند تا علاوه بر شکست فنی و سقوط تیم شان ، اخلاق ورزشی را هم ببازند. 

نتیجه دیدار رفت : خونه به خونه بابل 1 – گیتی پسند اصفهان 1


داماش گیلان 3 - آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ اولین برد داماش با ناظمی
گل ها : مصطفی حاجتی (31) ، حمید خدابنده لو (45) و حافظ یعقوبی (90)
پا قدم افشین ناظمی برای داماشی ها خوب بود ، چونکه این تیم پس از هفته ها ناکامی در نخستین دیدارش با هدایت این مربی به پیروزی قاطع 0-3 برابر تیم آلومینیوم هرمزگان دست یافت تا همچنان برای ماندن در لیگ دسته یک امیدوار باشد.
نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم هرمزگان صفر – داماش گیلان صفر

پاس همدان 1 - آلومینیوم اراک 1 ؛ مهابادی قاتل پاس شد
گل ها : احمد جمشیدیان (20) برای پاس همدان – رضا سلیمانی (62) برای آلومینیوم اراک
پاس که در دقیقه 20 مسابقه توسط هافبک با تجربه خود ؛ احمد جمشیدیان دروازه آلومینیوم را گشوده بود با حفظ این نتیجه نیمه اول را برنده راهی رختکن شد. داود مهابادی که از تیم پاس شناخت کافی داشت در نیمه دوم و با تغییر روش بازی آلومینیوم ، تیمش را روانه میدان کرد تا از باخت برابر پاس نجات یابد و این اتفاق در دقیقه 62 افتاد. سلیمانی با ضربه تمام کننده خود بازی را به تساوی کشاند تا در روزیکه پاسی ها برای فرار از قعر جدول به 3 امتیاز بازی نیاز داشتند ، سرمربی سابق شان آنها را از دست یابی به برد ناکام بگذارد.
نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم اراک 2 – پاس همدان 1

شهرداری اردبیل صفر - خیبر خرم آباد صفر ؛ تساوی رضایت بخش
با توجه به شکست تیم های پارسه و فولاد یزد در دیدار با نساجی و مس کرمان و تساوی خانگی پاس برابر آلومینیوم اراک ، تساوی تیم های شهرداری و خیبر برای هر دو تیم رضایت بخش بود. شهرداری چی ها با این تساوی و کسب یک امتیاز حیاتی در رده پانزدهم جای گرفتند تا موقتاً از خطر سقوط به دسته دوم نجات یابند.
نتیجه دیدار رفت : خیبر خرم آباد 3 – شهرداری اردبیل 3


پیکان تهران 1 -  نفت آبادان 2 ؛ پیکان با نفت سوخت
گل ها : وحید فارغ (77 – مدافع حریف) برای پیکان – حسین بغلانی (72 و 90 پنالتی برای نفت آبادان)
دیدار حساس و مهم هفته سی و سوم با شکست خانگی صدرنشین رقابت ها برابر تیم نفت آبادان به پایان رسید. در نیمه اول بازی که از افت و خیز زیادی برخوردار بود قفل دروازه ها باز نشد تا دو تیم با نتیجه 0-0 راهی رختکن شوند. در نیمه دوم تیم نفت که نتیجه ایی غیر از برد برای آنها فایده ایی نداشت با چهره ایی هجومی تر وارد زمین شدند و از سویی تیم پیکان هم با روشی هوشمندانه در پی اداره بازی بود ولی با اینحال نفتی ها در دقیقه 72 و از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند ولی 5 دقیقه بعد فشار حملات پیکان باعث شد تا وحید فارغ ؛ مدافه نفت به اشتباه دروازه خودی را باز کرده و با این گل 2 امتیاز حیاتی تیمش را دود کرد. در حالیکه نفت برای پیروزی خود را به آب و آتش می زد ، دروازه بان پیکان با درخشش خود مانع گلزنی نفتی ها بود تا اینکه در دقیقه 90 مسابقه با خطای پیکانی ها درون محوطه جریمه خودی ، نفت صاحب ضربه پنالتی دوم شدند و حسین بغلانی برای دومین بار از روی نقطه پنالتی برای آبادانی ها گلزنی کرد و نفت صاحب برد ارزشمند برابر پیکان شد.
نتیجه دیدار رفت : نفت آبادان 2 – پیکان تهران 2

نساجی مازندران 1 – پارسه تهران صفر ؛ سه امتیاز حیاتی
گل : میثم تیموری (49)
نساجی مازندران همانند دور رفت تیم پارسه را شکست داد تا ضمن کسب سه امتیاز حیاتی ، به جمع مدعیان صعود نزدیکتر شود. نساجی برای اینکه در این دیدار برنده شود با مهار مهاجمان پارسه که در دور برگشت گل های زیادی به ثمر رسانده اند به هدفشان دست یافتند.پارسه با این باخت به رده شانزدهم سقوط کرد تا یکی از 5 تیم فانوس دار لقب بگیرد.
نتیجه دیدار رفت : پارسه تهران صفر – نساجی مازندران 2


فجر سپاسی شیراز 1 – گل گهر سیرجان 1 ؛ فرار فجر از شکست خانگی
گل ها : احمد حسن زاده (71) برای فجر سپاسی شیراز – مهرداد عبدی (46) برای گل گهر سیرجان
همانطور که پیش بینی می شد تیم گل گهر به رغم بازی در خانه فجر سپاسی عرصه را بر این تیم تنگ کرد و موفق شد یک امتیاز از چنگال سربازهای شیرازی در آورد. فجری ها که در نیمه اول برابر میهمان سیرجانی خود بدون گل متوقف شده بودند در همان ابتدای نیمه دوم دروازه شان گشوده شد تا کابوس باخت بر پیکرشان سایه اندازد. نتیجه ایی که تا دقیقه 71 پا برجا بود تا اینکه در این لحظه احمد حسن زاده ؛ بازیکن موثر شیرازی ها با گلزنی خود بازی را به تساوی کشاند.
نتیجه دیدار رفت : گل گهر سیرجان صفر – فجر سپاسی شیراز صفر


مس کرمان 2 -  فولاد یزد 1 ؛ میثاقیان با مس خونه به خونه را به زیر کشید
گل ها : سعید دقیقی (50) و فرزاد حسین خانی (60) برای مس کرمان – رضا نبی زاده (20) برای فولاد یزد
اکبر میثاقیان که پس از برکناری از تیم خونه به خونه با هجمه زیادی از سوی نزدیکان به این تیم مواجه بود و حتی مورد بی احترامی مالک خونه به خونه قرار گرفت با زبان فوتبالی جواب محکمی به تیم خونه به خونه و مالکش داد. در روزیکه خونه به خونه در اصفهان برابر گیتی پسند شکست خورد ، مس کرمان با هدایت اکبر میثاقیان برابر تیم فولاد یزد به پیروزی دست یافت تا تیم مس با این برد 53 امتیازی شده و به لطف تفاضل گل بالاتر از خونه به خونه در رده سوم جای بگیرد.
نتیجه دیدار رفت : فولاد یزد صفر – مس کرمان صفر


ایران جوان بوشهر –  مس رفسنجان (6) ؛
گل ها : سلمان بحرانی (86) برای ایران جوان بوشهر – حسین موجی (4) و بهرام رشید فرخی (66) برای مس رفسنجان
مس رفسنجان با پیروزی برابر ایران جوان به روند رو به جلوی خود ادامه داد به رده ششم جدول تکیه زد. حسین موجی ؛ بازیکن بوشهری مس در دقیقه چهارم دروازه همشهریانش را گشود تا مسی ها با خیالی آسوده بازی را ادامه داده و نیمه اول را به پایان برسانند. در نیمه دوم بهرام رشید فرخی ؛ بهترین گلزن مس در دقیقه 66 دومین گل مس را به نام خود ثبت کرد و پس از این گل مس به اداره بازی و حفظ نتیجه پرداخت و در مقابل ایران جوان با افزایش حملات خود در صدد فرار از باخت خانگی بود ولی فقط یکبار موفق شد به هدفش برسد و در نهایت با نتیجه 1-2 مغلوب میهمان خود شد.
نتیجه دیدار رفت : مس رفسنجان 3 – ایران جوان بوشهر 1


نفت مسجد سلیمان 1–  ماشین سازی تبریز 2 ؛ صعود ماشین به رده دوم
گل ها : بهرام احمدی (90 - پنالتی) برای نفت مسجد سلیمان – افشین دانشیان (15) و امین قاسمی نژاد (80 پنالتی) برای ماشین سازی
دیدار تیم های مدعی نفت و ماشین سازی که از بهترین های دور برگشت بودند و در رده اول و دوم جدول رده بندی نیم فصل دوم جای داشتند با پیروزی ماشین سازی و نخستین باخت نفت در نیم فصل دوم به پایان رسید. ماشین سازی به لطف این برد و از سویی با توجه به شکست خونه به خونه به رده دوم جدول صعود کرد. ماشین سازی در هر نیمه یک بار دروازه نفت را باز کرد ولی میزبان به رغم بازی تهاجمی و اخراج رسول خطیبی ؛ سرمربی ماشین سازی در ابتدای مسابقه فقط یک گل آنهم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در بدترین زمان ممکن ، نخستین باختش را در دور برگشت تجربه کند.
نتیجه دیدار رفت : ماشین سازی تبریز 3 – نفت مسجد سلیمان

دیدگاه‌ها