کد خبر : 1316828 | 24 فروردين 1395 ساعت 13:18 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگران پست دروازه نیستیم/ این بازی جای غرور نیست

قنبرپور: دربی را هم ببریم، قهرمان نیستیم

مربی تیم پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش با انجام بازی منطقی برای پیروزی در دربی 82 تلاش می کند.

قنبرپور: دربی را هم ببریم، قهرمان نیستیم
مصطفی قنبرپور در گفت و گو با "ورزش سه"، شرایط تیمش در آستانه دربی 82 را اینطور توصیف می کند: همه بچه ها با انگیزه هستند، به لحاظ روانی و بدنی تمرینات را انجام می دهیم و تکلیف مان تمرین کردن است. روز جمعه با استقلال که حریف دیرینه ماست باید بازی خوبی انجام دهیم و امیدوارم حوادث غیرمنتظره ای پیش نیاید. امیدوارم دقیقه 90 که سوت زده می شود، پرسپولیس برنده باشد.

بازی پیروز شویم

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما بازی به بازی جلو می رویم. هفته پیش به ملوان فکر می کردیم و به استقلال توجهی نداشتیم. الان اما شرایط برایمان فرق کرده است. استقلال تیم بزرگی است و سوم بودنش بی دلیل نیست این تیم از مهره های خوبی برخوردار است. تقابل این دو تیم جوانمردانه و خوب باشد. در هر صورت اگر قرار باشد بخواهیم به فکر قهرمانی باشیم، باید با بازی منطقی و خارج از احساس پیروز شویم.

دربی، جای غرور نیست

مربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس بابت نتایج اخیر مغرورانه به دربی می روند، تاکید می کند: بعضی اوقات شادی هایی اتفاق می افتد و نمی شود کاری انجام داد. ما خوشحال هستیم که توانستیم از تیمی که سخت امتیاز می دهد، 3 امتیاز بگیریم. این شادی برای همان بازی بود و قطعا برانکو به همراه کادرفنی با بچه ها صحبت می کنند. این دیدار جای غرور و تکبر نیست. باید منطقی بازی کنیم و هر تیمی که غرور به سراغش بیاید، مطمئنا آسیب پذیر می شود.

جای کمال پر می شود

قنبرپور درباره محرومیت کمال کامیابی نیا می گوید: در بازی با ملوان از همه مهره ها استفاده کردیم. کمال در بازی با ملوان تاثیرگذار بود و گل برتری را زد. نبودش به تیم در دربی ضربه می زند چون اثرگذار است. با این حال بازیکنان شایسته ای حضور دارند که می توانند جای او راپر کنند.

نگران پست دروازه بانی نیستیم

سوشا یا لوبانف؟ کدام یک درون دروازه پرسپولیس می ایستند؟ قنبرپور اینطور پاسخ می دهد: ما در یکی، دو روز آینده تشخیص می دهد که چه کسی درون دروازه بایستد. سوشا مکانی دروازه بان شایسته ای است که همیشه کمک کرده است. او به خاطر مشکلاتی که داشت، کمی از تیم محبوبش دور شد. در هر صورت دروازه بان خوب کشور است. لوبانف هم گلر خوبی است و برانکو تصمیم بگیرد کدام یک بازی می کنند. هیچ نگرانی بابت پست دروازه بان نداریم. خیلی ها می گفتند در خط دفاع هم مشکل داریم اما من مخالف این مساله هستم. ضعف و قوت در هر تیمی وجود دارد و نباید خرده گرفت. تیم ما همدل است و اتفاقی در اینجای جدول نیستیم.

توجهی به آمار نداریم

آمار می گوید تیمی که قبل از دربی شرایط بهتری دارد، بازنده می شود. قنبرپور اما نظر دیگری دارد:همه تیم هایی که بالای جدول هستند، خوب هستند. تراکتورسازی و نفت خودش را به بالای جدول نزدیک کرده است. همه تلاش می کنند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تمام تلاشش را می کنیم تا موفق باشیم. این آمارها هم تاثیری روی دربی ندارد. تمام سعی و تلاش ما این است که یک بازی منطقی انجام دهیم. همانطور که گفتم تیمی می تواند موفق باشد که با همدلی و بازی خوب به زمین برود. اهل پیش بینی کردن نیستم اما امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که از موقعیت هایمان بهترین استفاده را کنیم.

دربی را هم ببریم، قهرمان نیستیم

قنبرپور صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: دربی را هم ببریم، قهرمانی مان مسجل نشده است. بازی های سختی بعد از دربی داریم که باید نتیجه بگیریم. همه تیم ها کار می کنند و ممکن است اگر تیمی را دست کم بگیریم، به مشکل بخوریم.

دیدگاه‌ها