کد خبر : 1316897 | 24 فروردين 1395 ساعت 15:45 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی ولفسبورگ:

رونالدو بیشتر مواقع برای خودش بازی می کند

کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ معتقد است که کریستیانو رونالدو بر خلاف مسی در بیشتر مواقع برای خودش بازی می کند.

رونالدو بیشتر مواقع برای خودش بازی می کند
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در شرایطی به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت که برای جبران شکست 2-0 بازی رفت، به پیروزی با اختلاف سه گل نیاز دارد و برای این مهم بیش از هر چیزی چشم به گلزنی رونالدو دارد.

آلوفس در همین رابطه به آ اس گفت:" در بوندسلیگا انتظارات را برآورده نکرده ایم اما در لیگ قهرمانان موقعیت خوبی برای صعود داریم. البته پیروزی 2-0 بازی رفت مقابل تیم مثل رئال، تضمینی برای صعود ما نیست اما اگر بتوانیم امشب به نیمه نهایی صعود کنیم، قدم بسیار بسیار بزرگی برداشته ایم و پایانی بر انتقاداتی خواهد بود که تا بدینجای فصل به ما شده است. برای ولفسبورگ، رسیدن به نیمه نهایی نیز موفقیت بزرگی است."

رونالدو یا مسی:" این سئوال را بسیار از من پرسیده اند. هر دو، بازیکنانی با توانایی های باورنکردنی هستند. البته باید دید که چه بازیکنانی کنارشان بازی می کنند؛ بطور مثال در بارسلونا، سوارز همواره کمک خوبی برای مسی است و برعکس اما در رئال، رونالدو بیشتر برای خودش بازی می کند با این حال او با کیفیت مثال زدنی اش همواره نقشی تعیین کننده در موفقیت های رئال داشته و قابل ستایش است."

دیدگاه‌ها