کد خبر : 1316944 | 24 فروردين 1395 ساعت 17:51 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم سرمربی تیم ملی به دلیل عدم حضور بازیکنان

مسابقه ایران ـ کرواسی لغو شد

علی کفاشیان امروز در گفت و گوی خود پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی اعلام کرد که دیدار تدارکاتی ایران مقابل کرواسی به درخواست کارلوس کی روش لغو شده است.

مسابقه ایران ـ کرواسی لغو شد
به گزارش "ورزش سه"، کفاشیان امروز در این‌باره گفته است: قرار بازی مقابل کرواسی به هم خورد و با وجود اینکه قرارداد این بازی با بسته بودیم اما این مسابقه برگزار نمی شود. این در حالی است که هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند پس یک سال عدم حضور مقابل تیم های بزرگ فوتبال دنیا ایران در دیدار با کرواسی به میدان برود. مسابقه ای که به دلیل شرکت کرواسی در جام ملت های اروپا و مشارکت بازیکنان مشهور این تیم مثل راکتیج، مودریچ، کواچیچ و ... می توانست بسیار دیدنی از آب دربیاید.

تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با سوئد در فروردین ماه سال گذشته در کمتر مسابقه مهمی حضور داشته است و شاید دیدار با ژاپن تنها بازی دوستانه جدی شاگردان کی روش بوده است. این در حالی است که جوان های فوتبال ایران فرصت خوبی را به دست آورده بودند تا تنه به تنه بازیکنان بزرگ اروپایی بشوند.

کی روش به این دلیل بازی مقابل کرواسی را لغو کرده که  با توحه به برگزاری این بازی در روزهای غیر فیفا دی احتمالا تیم ملی بدون بازیکنان اصلی خود در این مسابقه شرکت می کرده است.ظاهرا در تاریخ برگزاری بازی با وجود اتمام لیگ های روسیه و هلند، 4 ملی پوش ایران در لیگ قطربه ادامه بازی ها مشغولند و البته فینال جام حذفی هم  می تواند تعداد دیگری از بازیکنان را از تیم ملی دور کند، در عین حال بازیهای لیگ قهرمانان آسیا هم مسئله مهم دیگری است که دسترسی به بازیکنان را محدود می کند .
 
البته گفته می شود به جزبازی مقابل مقدونیه که قطعی است، کارلوس کی روش در نظر دارد با یک حریف اروپایی دیگر که مثل کرواسی خود را برای جام ملت های اروپا آماده می کند، بازی تدارکاتی بگذارد.

دیدگاه‌ها