کد خبر : 1317019 | 25 فروردين 1395 ساعت 00:06 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

صعود تاریخی سیتی به نیمه نهایی CL

منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل پی اس جی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

صعود تاریخی سیتی به نیمه نهایی CL
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و پی اس جی در حالی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دیدار فت در پاریس با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافته بود.

بازی با حملات پاریسی ها آغاز شد و آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 16 اولین خطر جدی روی دروازه ها توسط زلاتان ابراهیموویچ ایجاد شد. ستاره سوئدی روی یک ضربه آزاد توانست دروازه جو خارت را تهدید کند اما دروازه بان انگلیسی واکنش مناسب و به موقعی روی ضربه داشت.

سیتی رفته رفته توانست نمایش بهتری داشته باشد و نبض بازی را در اختیار بگیرد. در دقیقه 25 آگوئرو در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 29 اما مهم ترین صحنه بازی در نیمه اول رخ داد. جایی که کوین تراپ، دروازه بان پی اس جی، با خطا آگوئرو را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. با این حال مهاجم آرژانتینی در عین ناباوری ضربه پنالتی را به بیرون زد تا بهترین موقعیت سیتی برای گلزنی در نیمه اول از دست برود. تراپ نیز جهت توپ را به خوبی تشخصی داده بود اما آگوئرو پنالتی بسیار بدی را روانه دروازه کرد.

1101943

در ادامه نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه ها خلق کنند. در نهایت بازی با نتیجه بدون گل در این نیمه خاتمه یافت.

نیمه دوم بازی نیز متعادل آغاز شد. با این حال پی اس جی مطابق انتظارات تمایل بیشتری برای حمله کردن داشت. آن ها در دقیقه 54 موفق شدند توسط لوکاس مورا دروازه سیتی را باز کنند اما داور این گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

حملات پاریسی ها ادامه داشت. آن ها در دقیقه 64 می توانستند روی کرنر ارسالی از سمت راست توسط ضربه سر داوید سیلوا به گل برسند اما این بار نوبت به جو هارت بود تا با عکس العملی سریع مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود.

بازیکنان سیتی اما بر خلاف جهت جریان بازی در دقیقه 76 روی هنرنمایی کوین دی بروین، هافبک بلژیکی خود، توانستند تیر خلاص را شلیک کنند. حرکت استثنایی دی بروین در پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای او همراه شد که کوین تراپ به هیچ عنوان نتوانست خودش را به توپ برساند تا سیتی با یک گل پیش بیفتد.

1101942

پس از این گل شاگردان بلان که چیزی برای از دست دادن نداشتند دست به آب و آتش زدند اما حملات آنان هیچ ثمری نداشت تا منچسترسیتی در شبی تاریخی بتواند راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. آن ها در مجمموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شدند 3-2 از سد پی اس جی عبور کنند.

دیدگاه‌ها