کد خبر : 1317090 | 25 فروردين 1395 ساعت 11:41 | 35.4K بازدید | 9 دیدگاه

جیووا و افتخار همکاری با ایران

در انتظار لباس‌های ایتالیایی اصل برای تیم‌ملی

بر اساس قراردادی که به تازگی میان فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا ایتالیا بسته شد از این پس این شرکت البسه تیم های ملی را تامین خواهد کرد.

در انتظار لباس‌های ایتالیایی اصل برای تیم‌ملی
به گزارش "ورزش سه"، حال این دغدغه وجود دارد لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد لباس های اصل خواهد بود یا اینکه در ایران یا چین تولید خواهد شد؟

روز گذشته در تهران نشستی با حضور مدیر مارکتینگ جیووا در ایران و هم چنین نماینده فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته بازاریابی برگزار شد و نماینده فدراسین فوتبال کیفیت لباس های شرکت جیووا را مورد بررسی قرار داد و تایید کرد.

قرار است البسه تیم کی روش به طور رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد و دیگر تیم های ملی با تخفیف 90 درصدی از این شرکت ایتالیایی خرید کنند.

مدیر مارکتینگ جیووا در ایران با ابراز خوشحالی از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: « برای ما جای خوشحالی وجود دارد که بعد از تیم ملی مالت اسپانسر تیم ملی ایران شده ایم. ما سعی خواهیم کرد روز به روز بر کیفیت لباس هایمان بیافزائیم و قطعا با پیشرفت تکنولوژی این اتفاق رخ خواهد داد.»

کارخانه جیووا در شهر ناپل ایتالیا واقع شده و پیش تر رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با سفر به ایتالیا از نزدیک از کارخانه جیووا دیدن کرده بود!

هم اکنون در ایران علاوه بر باشگاه های مختلف فدراسیون هندبال و جانبازان و معلولین هم با جیووا قرارداد بسته اند. 

خبر تاسف بار اینکه پیش تر نماینده ای که از شرکت جیووا خریداری کرده بود تنها 16 درصد از لباس های اصل را در اختیار باشگاه ها قرار می داد و مابقی آن در ایران تولید می شد! شرکت جیووا که خیلی سریع متوجه این جریان شده بود قرارداد خود را با طرف مقابل قطع و با شرکت جدیدی در این زمینه برای ساپورت کردن محصولاتش در ایران بسته است.

به هر صورت همه اطمینان ها به فدراسیون فوتبال برای اینکه لباس اصل در اختیار تیم ملی قرار گیرد داده شده! البته پی بردن به این مهم از سوی فدراسیون فوتبال خیلی سخت نیست. لباسی که از خارج می آید از گمرگ ترخیص می شود اما لباسی که در ایران تولید می شود نیاز به ترخیص ندارد و طبیعتا فدراسیون فوتبال هم به راحتی متوجه جریانات می شود.

دیدگاه‌ها