کد خبر : 1317108 | 25 فروردين 1395 ساعت 13:02 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

بنگر: ما چرا باید غرور داشته باشیم؟

مدافع پرسپولیس که روز جمعه باید به همراه تیمش روز جمعه در جدال حساس برابر استقلال قرار خواهد گرفت به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.

بنگر: ما چرا باید غرور داشته باشیم؟
به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که احتمالا در روز جمعه با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس حضور خواهد یافت به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.

بنگر در مورد بازی حساس برابر استقلال گفت: بازی حساسی داریم. بازی برای طرفدارها حساس است و ما جدولی نگاه می کنیم. آنها دوم هستند و ما سوم و این نشان می دهد آنها قوی تر هستند و ما باید برنده شویم و به هدف مان برسیم.

بنگر در مورد گلزنی احتمالی اش در این بازی گفت: مهم گل زدن من نیست و ما باید با تمرکز بالا حاضر شویم و به نتیجه برسیم.

او در مورد هجمه ای که بعد از بازی ملوان علیه پرسپولیس شکل گرفت گفت: من متوجه صحبت هایی که دوستانی که قبلا اینجا بودند نمی شویم و به هر حال همه چیز مشخص است و بازی هایی که علیه ما بوده مشخص است.

وی در مورد غرور پرسپولیسی ها گفت : ما چرا باید غرور داشته باشیم؟ ما سوم جدول هستیم، سوم بودن برای پرسپولیس غرور دارد؟ ما هر وقت اول جدول شدیم باید درباره غرور حرف بزنیم. در بازی رفت بازیکنانی داشتیم که جوان بودند و تجربه دربی نداشتند اما اکنون در رتبه سوم جدول با حریف قدرتمندتر از خودمان بازی میکنیم و تلاش میکنیم به نتیجه برسیم.

بنگر در مورد حضور هواداران در این بازی و توصیه اش برای آنها گفت: ما بهترین هواداران را داریم و متوجه اینکه میگویید هواداران ما نارنجک انداختند نمی شوم. مگر حضور هواداران در استادیوم برعهده باشگاه است که مسوولیت آنها را برعهده داشته باشد؟ اینطور از کجا معلوم که فرد دیگری غیر از هوادار پرسپولیس با حضور در جمع هواداران مان این کار را نکرده باشد؟ باید مسوولیت هواداران برعهده باشگاه باشد تا این اتفاقات رخ ندهد.اینطور باشد من هم فردا در بین هواداران سپاهان حضور می یابیم و با پرتاب نارنجک موجب محرومیت شان می شوم! در کل منظورم این است تا سازماندهی درستی انجام نشود نمی توان اینطور محروم کرد و در ضمن از هواداران مان می خواهم روز جمعه در کنار ما حامی بزرگ ما باشند.

بنگر که یکی از بازیکنانی محسوب می شود که همواره در کری خوانی نقش ویژه ای ایفا می کند اینبار درباره اعداد 6 و 4 و رفیق استقلالی اش گفت : رفیق استقلالی ام مهدی رحمتی است اما این هفته او را ندیده ام. بعد از بازی کری می خوانم. درباره عدد 6 که همه می دانند چه است و این اعداد برای هواداران است و ما بعد از دربی کری می خوانم.

دیدگاه‌ها