کد خبر : 1317164 | 25 فروردين 1395 ساعت 15:33 | 90.6K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها در اندیشه نمایش «4» به استقلال

در حالی که عدد چهار به نمادی برای کری خوانی استقلالی ها برابر پرسپولیس شده، سرخپوشان در دربی روز جمعه در اندیشه نمایش این عدد برابر حریف سنتی شان هستند!

پرسپولیسی‌ها در اندیشه نمایش «4» به استقلال
به گزارش "ورزش سه"، عدد 4 و 6 به نمادی برای کری خوانی استقلال و پرسپولیس تبدیل شده و این در حالی است که سرخپوشان اعتقاد دارند نماد آبی ها با توجه به توقف‌شان در جام ولایت وجاهت ندارد.

با این حال پرسپولیسی ها احتمالا در بازی روز جمعه برابر استقلال دست به اقدامی عجیب بزنند و عدد چهار را برابر آبی ها به نمایش بگذارند. علیرضا نورمحمدی، کاپیتان پرسپولیسی‌ها امروز در نشست خبری اش اعلام کرد دوست دارند هادی نوروزی را خوشحال کنند و به همین منظور شاید در روز دربی گلزن این تیم برنامه کاپیتان فقیدشان را به نمایش بگذارند.

هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیسی ها پیش از درگذشتش و در صحبت با دوستان نزدیکش اعلام کرده بود با توجه به سه گلی که در دربی به ثمر رسانده بود در صورتی که در دربی موفق به گل زدن شود عدد چهار را به نمایش خواهد گذاشت تا اینگونه عدد مدنظر استقلال را با چالش مواجه کند. این بازیکن البته درگذشت و نتوانست به آرزویش جامه عمل بپوشاند اما به نظر می رسد هم تیمی های او در نظر دارند در دربی پیش رو این آرزوی شماره 24 ابدی را جامه عمل بپوشانند.

دیدگاه‌ها