کد خبر : 1317361 | 26 فروردين 1395 ساعت 11:16 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هواداران باید به ما شهامت بدهند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که او و شاگردانش باید از هواداران شهامت بگیرند تا بتوانند مقابل دورتموند به پیروزی برسند.

کلوپ: هواداران باید به ما شهامت بدهند
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و دورتموند امشب در ورزشگاه آنفیلد در حالی به مصاف همدیگر می‌روند که دیدار رفت با تساوی 1-1 به پایان رسیده است. حال کلوپ عنوان کرد که با حمایت هوادارانشان، آنها شهامت کسب پیروزی مقابل دورتموند را دریافت می‌کنند.

او گفت:" از وقتی من به لیورپول آمدم، به ندرت جو فوق‌العاده ای در ورزشگاه حاکم شده است ولی بهترین جوی که دیدم ، بازی مقابل منچستریونایتد بود و این سطحی است که مقابل دورتموند هم باید همینگونه باشیم. ولی جوی که تیم جزئی از آن نباشد را دوست ندارم. باید نشان دهیم که آماده آنچه می‌خواهیم هستیم. جو ورزشگاه می‌تواند بزرگترین تفاوت دو تیم باشد ولی اگر خوب بازی کنیم، از تماشاگرها بیشتر هم سود می‌بریم.

شجاع بودن خیلی مهم است، مخصوصا مقابل تیم‌های با کیفیت. امروز همدیگر را بهتر می‌شناسیم و می‌دانیم چطور باید کار کنیم. باید اعتقادمان به یکدیگر را قوی تر کنیم. بخش بزرگی از این موضوع به خاطر ثبات است. خیلی از تیم‌ها ترجیح می‌دهند که ماه پیش با ما بازی می‌کردند تا حالا. هر گامی که در این چند هفته برداشته ایم به ما اعتماد به نفس داده است. تنها نیمه دوم دیدار با ساوتهمپتون گامی رو به مسیری نادرست بود. در دیگر بازی‌ها، ثبات خوبی داشتیم و در سطحی بالاتر از گذشته بودیم."

دیدگاه‌ها