کد خبر : 1317636 | 27 فروردين 1395 ساعت 15:56 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه به لحظه با سرخابی ها

گزارش زنده از حاشیه های دربی

در کمتر از 4 ساعت مانده به دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در دربی 82 با حاشیه های داغ این دربی ورزش سه را همراهی کنید.

گزارش زنده از حاشیه های دربی
به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 17 امروز آغاز خواهد شد و دو تیم امیدوار به کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر پانزدهم هستند.


با حاشیه های داغ این دربی "ورزش سه"، را همراهی کنید.


* در فاصله 4 ساعت مانده به دیدار حساس دو تیم، حدود 40 هزار هوادار در استادیوم حضور دارند و رفته رفته به تعداد آنها افزوده می شود. پیش بینی می شود ظرفیت استادیوم در فاصله دو ساعت مانده به این بازی کاملا پر شود.
* در بخشی از سکوها طرفداران با پوشیدن پیراهن هایی با عکس زنده یاد همایون بهزادی، یاد و خاطره سرطلایی سرخپوشان را زنده نگه داشته اند.
* طرفداران دو تیم به کری خوانی های مرسوم و شعار علیه یکدیگر مشغول هستند و البته به تشویق بازیکنان خود نیز در این بین می پردازند.
* گزارش این دربی به محمدرضا احمدی سپرده شده است و این اطلاع رسانی در استادیوم باعث شد تا ثانیه هایی طرفداران دو تیم به تشویق این گزارشگر بپردازند.
* حضور انبوه اصحاب رسانه در استادیوم و تهیه گزارش از طرفداران و شرایط بازی نکته جالب توجه دیگر این دیدار است.
* سازمان لیگ برنامه وسیعی برای اوقات فراغت هواداران در نظر گرفته که از جمله آن می توان به پخش موزیک های شاد از بلندگوها اشاره کرد و تماشاگران نیز در این بین از انجام حرکات موزون غافل نیستند!
* پخش موزیک در لحظاتی که طرفداران دو تیم در حال فحاشی به یکدیگر بودند باعث شد تا آنها دست از این اقدام زشت بردارند و همراه با موزیک شوند.
* در بیرون از ورزشگاه ایستگاه‌های صلواتی وجود دارد که به هواداران با دادن کیسه‌های زباله توصیه می‌شودآشغال‌های خود را روی زمین نریزند.
* در بخشی دیگر از برنامه های سازمان لیگ برای هواداران حاضر در استادیوم که اکنون تعدادشان نزدیک به 50 هزار نفر شده است، اجرای زنده یکی از خوانندگان کشورمان (مهیار مهدیان) بود که با استقبال سرخابی ها نیز همراه شد.
* در فاصله کمتر از 3 ساعت به این دیدار، جایگاه اختصاص داده به هواداران پرسپولیس کاملا پر شده است و هواداران استقلال نیز در حال ورود به استادیوم هستند.
* با توجه به روز ارتش، 29 فروردین، مراسمی از سوی ارتش جمهوری اسلامی در استادیوم آزادی تدارک دیده شده است. مانور و اجرای گروه مارش از برنامه هایی بود که توسط ارتش در استادیوم آزادی برگزار شد و مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.
* هواداران استقلال پرچم و پیراهنی از پرسپولیس را روی سکوی خود قرار داده اند و البته به شکلی عجیب به کری خوانی در این باره مشغول هستند!
* کانون هواداران پرسپولیس با بلوک های رنگی پرچم پرسپولیس را توسط هواداران روی سکوها شکل داده اند تا اینگونه برای حریف کری بخوانند.
* حضور چندین هوادار دو تیم با ویلچر از اتفاقات جالب توجه این دیدار است که نشان دهنده علاقه بیش از حد این افراد به شرایط تیم شان است که در این شرایط هم از تشویق تیم شان غافل نشده اند.
* یک گروه تصویربرداری فرانسوی مشغول تهیه گزارش از حاشیه های دربی هستند.
*مسئولان فرهنگی برگزاری مسابقه امروز تعدای از افراد را وارد پیست دو میدانی کردند که با پرچم هایی وارد زمین شدند که نام مبارک حضرت علی(ع) روی آنها نوشته شده است.
* تعدادی از مشقوین خوزستانی با طبل و دمام در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم استقلال می پردازند.
* استقلالی ها در کری خوانی با پرسپولیس از افتخار آسیایی تیم شان و حسرت سرخ ها در این رابطه شعار می دهند!
*حضور گزارشگر دربی در ساعت 15 در استادیوم آزادی، محمدرضا احمدی در میان بازار سلفی خود را مهیای گزارش دربی 82 کرد.
* در ساعت 15:40 دقیقه جمعی از ارتشیان جانباز کشورمان با حضور در استادیوم و عبور از پیست تارتان مورد استقبال هواداران قرار گرفتند و سرخابی ها با شعار ارتشی با غیرت آنها را مورد تشویق قرار دادند.
* گروه تواشیح (هم‌سرایی) با حضور در جایگاه به سرودن اشعاری در مدح ائمه پرداختند.
* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 16:10 وارد زمین شدند و در بین استقبال هواداران خود به گرم کردن پرداختند.
* همزمان با بازیکنان پرسپولیس، استقلالی ها نیز وارد چمن شدند و مورد استقبال سکوهای آبی قرار گرفتند. مهدی رحمتی و برهانی از محبوب ترین بازیکنان آبی در این رابطه بودند.
* بهزاد محمدی، هنرپیشه صدا و سیما با اتوبوس بازیکنان پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد.
* رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال به ورزشگاه آزادی آمد و پیش بینی کرد که استقلال برنده دربی خواهد شد. هواداران استقلال او را با شعار رضای آقای گل تشویق کردند.
* پلیس اسب سوار مقابل در ورودی جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارد.
* آمبولانس فوریت‌های قلبی بیرون ورزشگاه مستقر شده و بلندگوی ورزشگاه هم گفت اگر کسی مشکل قلبی پیدا کرد به جایگاه و 21 و 22 مراجعه کند.

دیدگاه‌ها