کد خبر : 1317698 | 27 فروردين 1395 ساعت 15:54 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

رم، ولفسبورگ و حالا منچسترسیتی

فرشتگان آسمانی در خدمت رئال مادرید!

خوش شانسی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل جاری امروز نیز ادامه داشت و کهکشانی ها در نیمه نهایی باید به مصاف تیم متوسط سیتی بروند.

فرشتگان آسمانی در خدمت رئال مادرید!
به گزارش "ورزش سه"، تا دو ماه پیش رئال مادرید در یکی از بدترین مقاطع تاریخی خود به سر می برد. فاصله امتیازی زیاد با بارسلونا در لالیگا، فاجعه کنار گذاشته شدن از کوپا دل ری به دلیل قضیه چریشف و نمایش هایی نه چندان درخشان در لیگ قهرمانان باعث شده بود هیچکس برای رئال شانسی برای قهرمانی قائل نباشد اما حالا اوضاع کاملا تغییر کرده است. کهکشانی ها پس از پیروزی بر بارسا در نوکمپ و افت آبی اناری ها در چند هفته اخیر، حالا در 4 امتیازی صدر هستند.

رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز به قرعه آسان رم برخورد کرد و طی دو بازی رفت و برگشت 4-0 این تیم را شکست داد و به یک چهارم رسید. حریف بعدی رئال ولفسبورگ بود؛ تیم کوچک آلمانی که اولین بار بود به این مرحله رسیده بود. البته کار رئالی ها به دشواری برخورد کرد و آنها پس از شکست 2-0 در بازی رفت، در بازی برگشت 3-0 پیروز شده و به نیمه نهایی رسیدند.

ساعتی پیش نیز قرعه این تیم در نیمه نهایی مشخص شد، تیم چهارم لیگ برتر انگلیس یعنی منچستر سیتی که اولین حضورش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می کند. نه رم، نه ولفسبورگ و نه سیتی، فصل گذشته قهرمان لیگ های خود نشده بودند و جزو تیم های متوسط این فصل اروپا محسوب می شوند. جالب تر اینکه بازهم رئال مادرید میزبان بازی برگشت خواهد بود.

خولیو سالیناس، ملی پوش سابق اسپانیا و باشگاه بارسلونا در توصیف قرعه رئال مادرید از عبارت جالبی استفاده کرده است:" به نظر می رسد که تمام فرشتگان و ملائک آسمانی به کمک رئال مادرید آمده اند تا فصل فاجعه بار این تیم، پایانی خوش و باورنکردنی داشته باشد." سالیناس معتقد است رئال به راحتی به فینال می رسد و احتمالا با بایرن مونیخ روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها