کد خبر : 1317944 | 28 فروردين 1395 ساعت 10:09 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ختافه - رئال مادرید

دو تیم ختافه و رئال مادرید،‌امروز در ورزشگاه کولیسئون آلفونسو پرز شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ختافه - رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"،‌ رئال برای کاهش اختلاف با بارسلونا و حفظ رقابت حساس به پیروزی در این بازی مثل بازی‌های قبلش نیاز دارد.

ختافه

ختافه با کسب 28 امتیاز از 32 بازی در قعر جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با خیخون و لوانته هستند ولی تفاضل گل بدتر ختافه باعث شده تا آنها در قعر جدول قرار بگیرند. تیم‌های قعر جدول همگی برای عدم سقوط می‌جنگند و همین موضوع رقابت را در بازی‌هایشان با تیم‌های بالای جدول به اوج خود می‌رساند.

ختافه در 5 بازی اخیر خود،‌3 شکست و 2 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد.امیلیانو ولازکوئز به دلیل مصدومیت و آلوارو مدران به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم نیست.

رئال مادرید

شاگردان زیدان با کسب 72 امتیاز از 32 بازی در رده  سوم جدول قرار گرفته اند. اختلاف آنها با بارسلونا پس از نتایج ضعیف بارسا در هفته های اخیر به 4 امتیاز رسیده و رئال با انگیزه تر و مصمم تر از قبل در تلاش است.

با این حال همه چیز در دستان بارساست و این تیم است که تا حدود بسسیار بالایی‌،‌تکلیف قهرمان امسال را مشخص می‌کند. رئال همچنین در اروپا نیز با قرعه ای آسان روبرو شد و آنها باید به مصاف  سیتی بروند. حال باید دید تقابل با تیم قعر جدول به کجا خواهد رسید.

ترکیب احتمالی:

1102687

دیدگاه‌ها