کد خبر : 1318242 | 29 فروردين 1395 ساعت 10:35 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهروان: کی‌روش تا جام جهانی برنامه داده است!

غلامرضا بهروان می گوید کمیته مسابقات نه تنها برنامه فصل آتی بلکه برنامه دو فصل بعد لیگ برتر را هم ریخته است!

بهروان: کی‌روش تا جام جهانی برنامه داده است!
به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: کی روش برنامه های خود تا پایان جام جهانی را به ما ارایه داده است. روزهای فیفا و هم چنین زمان بندی برگزاری دیدارهای تیم ملی و باشگاه ها در لیگ قهرمانان آُسیا مشخص است. به همین خاطر برنامه فصل 2018-2017 را هم تدوین کرده ایم.

در خصوص فصل جدید هم باید اذعان کنم که بازی ها از ششم مرداد آغاز می شود. هم اکنون هفته ها و روزهای برگزاری مسابقات مشخص است. طبیعی است در فصل آتی با توجه به بازی هایی که تیم ملی در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی پیش رو دارد چند بار لیگ برتر تعطیل شود. در این باره با باشگاه ها از ماه ها پیش مکاتبه کرده ایم و نظرات آنها را درخصوص برگزاری بازی ها جویا شده ایم. این نظرات در زمان بندی بازی ها و شکل برگزاری لحاظ شده است. هدف ما تعامل با باشگاه ها و کمک به تیم ملی است و طبیعی است یک جاهایی باید به خاطر تیم ملی حتی از حق قانونی خود بگذریم. این اخلاق حرفه ای فوتبال است که در همه ممالک وجود دارد.

تبلیغات محیطی به مزایده گذاشته می شود

در فوتبال حرفه ای باشگاه ها به دلیل اینکه استادیوم اختصاصی دارند مجری تبلیغات محیطی هستند اما در فوتبال ایران این شرایط وجود ندارد و سازمان لیگ برتر مجری تبلیغات محیطی است. البته در این بین همه چیز قانونی و شفاف پیش می رود و باشگاه ها نگرانی از بابت این مسئله ندارند. در فوتبال حرفه ای تنها حق پخش است که از سوی مجری برگزاری مسابقات قرارداد بسته می شود.

ما با حضور در باشگاه هایی چون بارسا، رئال، بنفیکا و... تحقیقات گسترده ای در این زمینه بعمل آورده ایم. اجرای حرفه ای این قرارداد در فوتبال حرفه ای به این خاطر است که همه باشگاه ها استادیوم اختصاصی دارند. برای فصل آتی کار کارشناسی انجام شده و تبلیغات محیطی از سوی کارشناسان رسمی قیمت گذاری شده است. ضمن اینکه مزایده قیمت نهایی تبلیغات محیطی را در فصل آینده مشخص خواهد کرد.

فینال جام حذفی را زودتر برگزار می کنیم

فصل آتی دیدار پایانی جام حذفی را زودتر برگزار می کنیم تا تاریخ برگزاری آن همانند الان دستخوش تغییر نشود. اگر چه اعلام کرده ایم این بازی سوم خرداد برگزار می شود اما در صورت صعود ذوب آهن این بازی نهم خرداد برگزار خواهد شد. بر اینکه جلوی تکرار تغییر در فصل آتی را بگیریم می خواهیم دیدار پایانی جام حذفی را اواخر اردیبهشت ماه برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها