کد خبر : 1318250 | 29 فروردين 1395 ساعت 10:55 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بورنموث - لیورپول

دو تیم بورنموث و لیورپول امشب در ورزشگاه گلدسند شهر بورنموث به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بورنموث - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"،‌ لیورپول پس از پیروزی دراماتیک مقابل دورتموند، باید بار دیگر تمرکز خود را روی لیگ برتر قرار بدهد.

بورنموث

بورنموث با کسب 41 امتیاز از 33 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را طی می‌کند. آنها در این 5 دیدار با سیتی و تاتنهام روبرو شده اند که مقابل آنها شکست خورده اند.

دو تیم تا به حال 4 باربه مصاف یکدیگر رفته اند که 4 پیروزی برای لیورپول در این بازی ها به ثبت رسیده است.همچنین بورنموث تا به حال فقط یک بار توانسته دروازه لک لک ها را باز کند و باید دید امروز می‌تواند در خانه این رکورد را بهبود ببخشد یا نه.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ پس از پیروزی دراماتیک مقابل دورتموند در لیگ اروپا،‌حال باید بار دیگر تمرکز خود را بر روی لیگ برتر قرار بدهند تا بتوانند تا پایان فصل بهترین نتیجه ممکن را بدست آورند.لیورپول در حال حاضر در رده ی هشتم است و با 48 امتیاز از 31 بازی،‌ 11 امتیاز با آرسنال فاصله دارد که البته با کسب پیروزی در بازی امروز این اختلاف می‌تواند به 8 برسد، هر چند آرسنال نیز با پیروزی در دیدار امروزش می‌تواند به رده سوم صعود کند.

 با این حال،‌لیورپول در لیگ اروپا نیز شانس کسب سهمیه دارد و در لیگ برتر فعلا هدفش این است که در بهترین رده ی ممکن لیگ را به پایان برساند.

ترکیب احتمالی:

1102916

دیدگاه‌ها