کد خبر : 1318327 | 29 فروردين 1395 ساعت 14:46 | 233.8K بازدید | 36 دیدگاه

می‌خواستیم بیشتر از 4، 5 گل به استقلال بزنیم

رضائیان: پرسپولیس دیگر عدد 4 نشان نمی‌‌دهد

رامین رضائیان از هواداران تیمش خواست با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت هادی نوروزی همراه آنها بودند، با این شکست آنها را آزرده خاطر نکنند و از کری‌خوانی بپرهیزند.

رضائیان: پرسپولیس دیگر عدد 4 نشان نمی‌‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان زننده سومین گل پرسپولیس در دربی که توانست روز پرفروغی را در جناح راست سرخپوشان رقم بزند، از هواداران و بازیکنان تیمش درخواست کرد با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت کاپیتان فقید این تیم همراه آنها بودند از کری‌خوانی بپرهیزند و هواداران این تیم را در این شرایط آزرده خاطر نکنند.

رضائیان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی پرگل برابر استقلال گفت: بازی خوب و سختی را پشت سر گذاشتیم و من پیش از این بازی هم در صحبت‌هایم وعده یک دیدار هجومی را داده بودم. خوشحالم که شخصا به عنوان یک مدافع راست روز پرتحرکی را پشت سر گذاشتم و در این پیروزی نقش داشتم. البته استقلال هم تیم نترسی بود و مقابل ما فوتبال بازی کرد.

مدافع راست پرسپولیس در رابطه با کری‌خوانی‌های بعد از پیروزی 4 گله نیز گفت: استقلالی‌ها دلشان الان شکسته است و این جوانمردانه نیست که بخواهیم برخورد بدی داشته باشیم. فوتبال است و روزهای خوب و بدی دارد. باید به یکدیگر احترام بگذاریم و اکنون که 3 امتیاز را کسب کرده‌ایم جا دارد از هواداران نیز تشکر کنم که حمایت جانانه‌ای از ما داشتند و دست همه آنها را به گرمی می‌فشارم.

رضائیان در مورد اینکه آنها بعد از به ثمر رساندن گل چهارم قصد نداشتند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند و با این اتفاق در تلاش بودند نماد 4 استقلال را از آن خود کنند، اینطور توضیح داد: اصلا اینطور نبود.

نمی‌دانم این بحث‌ها چرا شکل گرفته. همه ما با جان و دل بازی کردیم و دوست داشتیم گل بزنیم. خودم یک ضربه ایستگاهی زدم که آقاسید گرفت. مهدی هم فرصت داشت تا گل بزند و هیچ قصدی برای اینکه گل پنجم را نزنیم، نداشتیم. این حرف‌ها قشنگ نیست. باید به حریف نیز احترام بگذاریم و من برای هواداران حریف احترام قائلم. این‌ها همان‌هایی بودند که بعد از درگذشت هادی نوروزی عزیز در کنار ما بودند و در مراسمات او نیز شرکت کردند. آقای سیدمهدی نیز با بازوبندی که عکس هادی نوروزی روی آن قرار داشت در زمین حاضر شد. فوتبال و رقابت در درون زمین است و همه چیز در 90 دقیقه مشخص می‌شود. من از همین جا این قول را می‌دهم بازیکنان پرسپولیس به احترام هواداران رقیب عدد 4 را نشان ندهند. باید این برد را فراموش کنیم و بدون غرور به بازی‌های آینده فکر کنیم تا به هدفمان دست پیدا کنیم.

او در مورد گلزنی‌اش در دربی نیز گفت: از ابتدای بازی خیلی تلاش داشتم در رفت‌وبرگشت‌ها حضور داشتم و به موقع اضافه می‌شدم. می‌خواستم روز خوب و فراموش نشدنی بسازم و خدا را شکر این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. در بازی رفت پاس گل دادم و اکنون نیز گل زدم و هواداران نیز مثل همیشه به من لطف دارند و قدردان آنها هستم.

1102673

رضائیان در مورد تقدیم گلش به علی کریمی نیز اینطور توضیح داد: من این گل را به علی کریمی و پدرم تقدیم کردم. علی آقا از اسطوره‌های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک فوتبالی‌اش را دوست دارم و هر زمان که گل بزنم آن را به او تقدیم خواهم کرد. پرسپولیس اسطوره‌های بزرگی دارد و همه آنها به گردن ما حق دارند و باید یادشان همیشه گرامی داشته شود و از تجربیاتشان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: علی آقا در اردوی تیم‌ملی در آفریقا زحمت زیادی برای من کشید و همیشه پاسخگوی من بود. از او در آن مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و نقاط ضعف من را گوشزد می‌کرد که آنها را برطرف کنم. اینکه بگویم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و غیره شاید خیلی اپیدمی باشد و شخصا معتقدم که عشق و علاقه به تیم را باید با تلاش در زمین به نمایش گذاشت و با ادعا هیچ چیزی مشخص نمی‌شود. باز هم از علی آقا کریمی تشکر می‌کنم که همیشه کمکم کردند و در مقابل سوالاتم به من نه نگفتند. پس به او مدیونم و خوشحالم او اسطوره باشگاهی است که پیراهنش را برتن می‌کنم. امثال علی آقا کریمی، سلطان پروین، آقامهدی مهدوی‌کیا، علی آقا دایی و ... همگی جزو اسطوره‌های ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

رامین رضائیان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در زمان پنالتی پرسپولیس رخ داد که منجر به درگیری‌اش با مهدی طارمی شد اینطور توضیح داد: به هرحال مهدی دوست داشت بعد از دو گلی که زده بود، هت‌تریک کند و این کاملا عادی بود. اما من از نظر شرایط روحی روانی و فکری این آمادگی را در خودم می‌دیدم که توپ را وارد دروازه کنم و این مساله را به مهدی گفتم و او رفت بعد از آن آقامحسن (بنگر) آمد و گفت اجازه بده مهدی پنالتی بزند که مهدی از باکس 18 قدم خارج شده بود و آقامحسن او را بازگرداند و من هم توپ را در اختیارش قرار دادم. خودم دوست داشتم بعد از این مسائل او موفق به گل زدن شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و پیش می‌آید. مهدی دوستم است و در تیم‌ملی نیز هم‌اتاقی‌ام محسوب می‌شود و هیچ مشکلی با او ندارم. خدا را شکر که برنده شدیم و حتما قسمت بوده که این پنالتی به گل تبدیل نشود.

رضائیان در مورد صحنه‌ای که دروازه پرسپولیس را نجات داد نیز گفت: در این مساله هم در پرسپولیس هت‌تریک کرده‌ام و این سومین باری بود که این اتفاق افتاد. در بازی با فولاد، تراکتور و استقلال توپ را از روی خط برگشت دادم و خوشحالم هم در دفاع و هم در حمله موثر بوده‌ام. شخصا دوست دارم دفع توپ‌هایم بی‌اثر نباشد و با هدف انجام شود و به همین منظور است که در دفاع بعد از دفع توپ آن را پاس می‌دهم.

او در مورد شادی گلش به سبک کریس رونالدو نیز گفت: رئالی هستم و مسلما کریس رونالدو را دوست دارم و به همین منظور به سبک او شادی کردم. هم از نظر سبک بازی و استایل بدنی بازیکن مورد علاقه‌ام است و البته مسی هم بازیکن بزرگی است و کسی که بگوید او بازیکن خوبی نیست، حرف اشتباهی زده. متاسفانه این دو بازیکن خوب در برهه‌ای همزمان به هم خورده‌اند و من البته با توجه به رئالی بودنم رونالدو را دوست دارم. هواداران در پرسپولیس به من القابی مثل دنی آلوز و سرجیو راموس می‌دهند و لطف دارند اما خودم دوست دارم به عنوان رامین رضائیان در ترکیب تیم موفق باشم و روزی در فوتبال اروپا به بازی بپردازم.

رضائیان در مورد تمدید قراردادش نیز گفت: اکنون تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و افتخار می‌کنم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌ام و هواداران به من لطف دارند. در پایان فصل در این‌باره صحبت خواهیم کرد. در پرسپولیس شخص مهم نیست و پرسپولیس تیمی است که به بازیکنانی صدها برابر بزرگتر از من هم متکی نبود و من به عنوان بازیکنی که 6، 7 ماه است به این تیم آمده‌ام، نمی‌توانم حرفی بزنم.

مطمئنا اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس است و باید قدردان کسانی که 10، 20 سال در این تیم زحمت کشیدند و اسطوره هستند را دانست. اکنون شرایط پرسپولیس خیلی خاص شده است و با توجه به اینکه در 4 هفته پایانی در صدر قرار گرفته‌ایم، باید بدون غرور در زمین حاضر شویم و بر رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها