کد خبر : 1318805 | 31 فروردين 1395 ساعت 11:44 | 169.4K بازدید | 13 دیدگاه

طارمی با دربی، دست نیافتنی‌تر شد

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر (جدول)

بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر تفاوت چندانی در بین بازیکنان حاضر در صدر جدول ایجاد نکرد تنها ارزشمندترین بازیکن حاضر در لیگ برتر توانست جایگاه خود دست نیافتنی کند.

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر (جدول)
به گزارش "ورزش سه"، مهمترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر، دربی تهران بود، دیداری که باعث ارزشمندترین بازیکن لیگ، جایگاه خود را در صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ برتر مستحکم کند. مهدی طارمی در بازی تیم های استقلال و پرسپولیس درخشش ویژه ای داشت و توانست در این بازی حساس دو گل و یک پاس گل از خود به جا بگذارد.
با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر با "ورزش سه" همراه باشید:

اول – مهدی طارمی؛ 24.5 امتیاز

1102520

مهاجم اول پرسپولیسی ها در بازی حساس این تیم در برابر استقلال کار بزرگی را صورت داد، او گل های اول و دوم این تیم را به ثمر رساند و پاس گل چهارم را به همبازی خود داد تا 3 امتیاز شیرین از این بازی کسب کند، البته طارمی اگر کمی باهوش تر بود و پنالتی دقایق پایانی نیمه اول را به ثمر می رساند و در این بازی هت تریک می کرد می تواند جاودانه شود و به عنوان یکی از سه بازیکنی شود که در تاریخ دربی هت تریک کرده اند(پس از زنده یاد همایون بهزادی و ایمون زاید). طارمی با این گل موقعیت خود را در صدر جدول گلزنان نیز مستحکم تر از قبل کرد و با 16 گل خود را به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر معرفی کرد.  به غیر 16 گل، طارمی 3 پاس گل نیز برای هم بازیان خود ارسال کرده و 8 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرده که تنها 3 پنالتی تبدیل به گل شده است.

دوم – محمد ابراهیمی؛ 17.5 امتیاز

1100934

مهاجم گسترشی ها در هفته ای که گذشت، نتوانست برای تیمش اثرگذار باشد بازی این تیم در برابر پدیده تنها بازی سال  95 بود که این بازیکن نتوانست برای تیمش گلزنی کند، ابراهیمی که نزدیکترین گزینه به مهدی طارمی در جدول آقای گل است 10 بار دروازه حریفان را باز کرده است، او 5 بار اقدام به ارسال پاس گل کرده، سه پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده که 2 تای آنها تبدیل به گل شده است.

سوم – محسن یوسفی؛ 13 امتیاز

1082905

هافبک باتجربه مشهدی ها ها نیز به مانند ابراهیمی علی رغم تاثیرگذاری مستقیم در بازی های تیمش در دیدار اخیر پدیده در مقابل گسترش نتوانست کاری از پیش ببرد تا کماکان با 13 امتیاز قبلی خود در رده سوم جدول بایستد، یوسفی تاکنون 6 بار برای تیمش گلزنی کرده و 6 پاس گل نیز ارسال کرده است، او یک بار هم اقدام به گرفتن پنالتی برای تیمش کرد که تبدیل به گل شد.

 چهارم – سجاد شهباززاده؛ 12 امتیاز

1095174

بازی بزرگ هفته، بهترین فرصت برای سجاد شهباززاده بود تا به مانند همتای پرسپولیسی خود موفق عمل کند که این اتفاق نیفتاد و این بازیکن نتوانست در دربی هشتاد و دوم بدرخشد تا کماکان با امتیازات قبلی خود، در رده چهارم جدول ارزشمندترین بازیکنان حضور داشته باشد، سجاد تاکنون 6 بار دروازه حریفان را باز کرده است، 4 بار اقدام به ارسال پاس گل کرده و 2 بار نیز برای تیمش پنالتی گرفت، پنالتی هایی که هر دو برای استقلال تبدیل به گل شد.

پنجم – حسن بیت سعید؛ 10 امتیاز

1095326

مهاجم خوزستانی ها این روز ها در افول به ثمر می برد و از اندوخته قبلی خود استفاده می کند، بیت سعید که هفته هاست نتوانسته برای عبداله ویسی و تیمش گلزنی کند در بازی حساس این تیم در برابر نفت نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد تا کماکان با 8 گل زده و به دست آوردن 2 پنالتی در رده پنجم بایستد.

پنجم – کاوه رضایی؛ 10 امتیاز

1100458

مهاجم ذوبی ها که در بازی برابر راه آهن تنها گل این تیم را به ثمر رساند در دیدار این تیم برابر تراکتورسازی نیز یک پنالتی برای تیمش تیمش گرفته بود، رضایی این روزها در آمادگی کامل به سر می برد و چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا توانسته در بهترین فرم برای تیمش به میدان برود. رضایی تاکنون 6 بار برای تیمش گلزنی کرده است، 3 بار برای سایر هم بازیانش پاس گل ارسال کرد و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است.

پنجم – امید عالیشاه؛ 10 امتیاز

1102701

هافبک پرسپولیسی ها که یکی از بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم به شمار می رود در بازی این تیم برابر استقلال اگر کمی خوش شانس بود می توانست یکی از گلزنان بازی لقب بگیرد اما سوپر شوت دیدنی او را رحمتی مهار کرد تا عالیشاه بازهم نتواند در این بازی برای تیمش کاری کند. او تاکنون 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 6 باز با پاس های خود بازیکنان دیگر را در معرض گلزنی قرار داده است.

پنجم – مهدی رجب زاده؛ 10 امتیاز

1101515

کاپیتان ذوبی ها که در دیدار قبلی موفق شده بود برای این تیم گلزنی کند در بازی برابر راه آهن موفق نبود، رجب زاده که با 7 پاس گل، آقای پاس گل لیگ پانزدهم به شمار می رود تاکنون 3 بار دروازه حریفان را باز کرده است که آخرین بار آن در بازی برابر تراکتورسازی در اصفهان بود.

شرح جدول

بازیکنانی که برای تیم های شان موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل شوند یک امتیاز مثبت می گیرند، بازیکنانی پنالتی می گیرند نیز در صورت گل شدن آن پنالتی یک امتیاز مثبت(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن نیم امتیاز مثبت کسب می کنند.

1103315
1103316
1103280
1103282

دیدگاه‌ها