کد خبر : 1318893 | 31 فروردين 1395 ساعت 15:37 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

معضل جدید در بارسا:بی‌اعتمادی انریکه به‌ذخیره‌ها

چه کسی را بیرون بکشم؟ این سوالی بود که لوئیس انریکه در جریان دیدار بارسلونا و والنسیا از دستیار اول خود پرسید اما پاسخ روشنی دریافت نکرد.

معضل جدید در بارسا:بی‌اعتمادی انریکه به‌ذخیره‌ها
به گزارش "ورزش سه"، برای سومین بار در این فصل ما شاهد هیچ تعویضی از سوی سرمربی بارسلونا نبودیم. بازی با والنسیا سومین بار بود که لوئیس انریکه ترجیح داد 11 بازیکن ابتدایی را تا به انتها در زمین حفظ کند. پیش از این در بازی رفت برابر والنسیا در لالیگا و نیز بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آرسنال ما شاهد اتفاقی مشابه بودیم.

راک 1 امروز فاش ساخت که لوئیس انریکه در اواسط نیمه دوم رو به دستیار خود خوان کارلوس اونزوئه کرده و از وی پرسیده است که چه کسی را باید از بازی خارج کند اما در نهایت هر دو تصمیم گرفتند که هیچ تعویضی انجام نشود و به همان 11 بازیکن درون زمین تا به انتها اعتماد کنند. انریکه در شرایطی برابر والنسیا از بازیکنان ذخیره خود استفاده نکرد که 2-1 از حریف خود عقب بود.

روی نیمکت بارسلونا در غیاب آردای محروم و رافینیا، فرمالن و متئوی مصدوم، بازیکنانی چون منیر، بارترا، داگلاس، آلوس، ویدال و آدریانو حضور داشتند. انریکه بارها ثابت کرده است که اعتقاد چندانی به منیر ندارد و طبعا ترجیح می داد در شرایطی که تیمش عقب است، نیمار، مسی و سوارز را در زمین حفظ کند. برای جانشین کردن بازیکنان میانی خود نیز انریکه گزینه مناسبی روی نیمکت نداشت.

در کناره ها نیز او می توانست ویدال و آلوس را وارد زمین کند اما ویدال فاصله کیفی آشکاری با آلبا دارد و آلوس نیز به نوعی تنبیه انضباطی شده بود. بارسلونا نیز در نهایت تاوان خستگی فیزیکی و ذهنی 11 بازیکنی را داد که 90 دقیقه کامل در زمین تا به انتها دویدند و روی نیمکت، گزینه ای برای جانشین شدنشان وجود نداشت.

1103329

این بارسلونا را با بارسلونای فصل قبل در چنین مقطعی نمی توان قیاس کرد. بارسا سال گذشته در هفته 33 لالیگا به مصاف اسپانیول رفته بود و 2-0 نیز پیروز شد در حالیکه انریکه روی نیمکت خود بازیکنانی چون ژاوی، پدرو، رافینیا و سرجی روبرتو را داشت. بارسلونا 5 بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد و برای قهرمانی باید در هر 5 مسابقه پیروز شود، مشخص نیست که انریکه با این مجموعه تحلیل رفته و نیمکتی که بدان اعتمادی ندارد، قادر به برآورده کردن انتظارات هواداران بارسا خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها