کد خبر : 1319093 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 10:28 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

الاتحاد – سپاهان؛ شلیک آخر در جنگ زرد

در دومین شب از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا سپاهان در دوحه باید به مصاف الاتحاد برود تا در جنگ زرد آخرین تیرهای خود برای زنده ماندن شانس صعود را شلیک کند.

به گزارش "ورزش سه"، جنگ زرد دو تیم سرشناس لیگ قهرمانان که در این دوره از رقابت ها چندان حال و اوضاع مناسبی ندارند از آن دست جنگ های حیثیتی است که برای طرفداران دو تیم اهمیت زیادی دارد به خصوص بعد از تنش های اخیر. با شرایط حاکم بر جدول هر دو تیم از شانس کمی برای صعود برخوردار هستند اما با این وجود به معجزه اعتقاد دارند به خصوص سپاهانی ها که قبل از ترک ایران همگی از زنده بودن شانس برای رسیدن به مرحله بعد صحبت می کردند.

 ایگور استیماچ و شاگردانش با از دست دادن فرصت های بی شمار در بازی های قبلی به خصوص مقابل حریف ازبک عملا خود را در مسیر دشواری قرار داده و انتقادات را به اوج رساندند به همین خاطر امیدوارند با دو برد برابر حریف سعودی حداقل از بار این نتایج ضعیف کم کنند. مدافع عنوان قهرمانی ایران امشب آخرین تیر در ترکش را رها می کند تابا فرود بر قلب سعودی ها کمی از فصل فاجعه بار زردپوشان را ترمیم کند.

1101423

 سپاهان که در دو بازی گذشته اش در لیگ برتر بدون کاپیتان جنجالی به میدان رفت با جوانانی که به میدان فرستاد نشان داد می تواند برای بازسازی خود به این جوانان اتکا کند از همین رو استیماچ بدش نمی آید آنها را در آسیا هم آب دیده و باتجربه کند.جوانانی که مدعی است فردای فوتبال ایران و سپاهان را می سازند و لایق اعتماد او هستند.

 الاتحاد هم درست مثل سپاهان وضعیت چندان خوبی در این فصل ندارد و امشب تنها برای اعاده حیثیت به مصاف حریف ایرانی خود می رود تا تنها مانع آخر شدن در جدول رده بندی شود. الاتحاد که همواره جزو تیم های مدعی قهرمانی در آسیا بود چنان نتایج ضعیفی گرفت که طرفدارانش را کاملا ناامید کرد و حالا تنها به این می اندیشد که جلوی بحران های بیشتر را در اردوی تیمش بگیرد. این تیم برای بازی امروز نه تنها بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داردبلکه له خاطر مسائل انضباطی هم عذر ستاره هایش را خواسته تا در اوج بحران به مصاف سپاهان برود.

روز پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه اول اردیبهشت 95، ساعت 20:30، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی) کمک ها:یون کواک یئول و کیم یونگ ها(کره جنوبی)

دیدگاه‌ها