کد خبر : 1319169 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 15:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدنور محروم از بازی مقابل سپاهان

کنفدراسیون فوتبال آسیا کاپیتان الاتحاد عربستان را به خاطر نبود نامش در لیست بازیکنان از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان محروم کرد.

محمدنور محروم از بازی مقابل سپاهان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد نور کاپیتان الاتحاد عربستان ماه گذشته از سوی ستاد مبارزه با دوپینگ عربستان محکوم شد و به مدت 4 سال از حضور در میادین ورزشی منع شد.

اما با تلاش‌های فراوان این ستاره عربستانی و صرف هزینه‌های بالا برای تبرئه خود به صورت غیر منتظره و مشکوکی، کمیته استیناف سعودی محرومیت او را بخشید تا همه را حیرت‌زده کند. زیرا تست دوپینگ او در هر دو بار نیز مثبت بود و او از ماده غیرمجاز استفاده کرده بود.

کمیته استیناف که حکم تبرئه این بازیکن کلیدی الاتحاد را صادر کرده بود هیچ دلیلی برای تبرئه او بیان نکرد بلکه به صورت مبهم او را بی‌‌گناه دانست.

الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا امشب در عمان مقابل سپاهان بازی دارد. بنا بر گزارش رسانه‌های عربستان محمد نور با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود زیرا نام او پیش از این در لیست بازیکنان قرار نداشت.

البته پرونده نور کماکان باز است زیرا ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ از کمیته استیناف سعودی به دادگاه بین‌المللی ورزش شکایت کرده است و خواستار مدارک تبرئه او شده است.


دیدگاه‌ها