کد خبر : 1319191 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 16:18 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: قسمت بوده این فصل کم بازی کنم

علاقه‌ای به صحبت درباره استقلال ندارم

دروازه بان تیم فولاد خوزستان رفاقت را عامل اصلی صعود فولاد در جدول رده بندی لیگ برتر می داند.

علاقه‌ای به صحبت درباره استقلال ندارم
مهرداد طهماسبی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال تهران می گوید: شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خوبی را انجام می دهیم و آماده می شویم تا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: در نیم فصل دوم چند بازیکن به تیم فولاد اضافه شدند و رفاقت ها در تیم ما زیاد شد. خوشبختانه همه چیز برای موفقیت مهیا شد و توانستیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. باید این روند مطلوب را تا پایان فصل ادامه دهیم و فولاد را به جایگاه های بالاتر در جدول برسانیم.

دروازه بان فولاد درباره حضورش در ترکیب تیم بعد از هفته ها نیمکت نشینی از ابتدای فصل تاکید می کند:قسمتم این بوده است که ازابتدای فصل نیمکت نشین باشم اما خوشبختانه شرایط برایم روز به روز بهتر شد. در فولاد هم شرایط خوبی حاکم است. من برای موفقیت مجموعه ای که عضو آن هستم، تلاش می کنم و دیگر بقیه اش به نظر سرمربی بستگی دارد.

طهماسبی با اشاره به رابطه اش با علی سلیمی دیگر گلر فولاد می گوید: من و علی سلیمی رابطه بسیار خوبی داریم. رفاقت ما دو نفر عالی است و در کنار یکدیگر با یک هدف مشخص تلاش می کنیم. هدف هردوی ما موفقیت فولاد است و چندان اهمیتی ندارد چه کسی در ترکیب تیم باشد.

وی درباره بازی با استقلال می افزاید: من معمولا راجع به بازی های آینده کمتر صحبت می کنم و علاقه ای ندارم راجع به بازی با استقلال نیز اظهارنظر کنم. انشاءالله موفق باشیم.

دیدگاه‌ها