کد خبر : 1319192 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 16:21 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

نیمار و بدترین روزهای حضورش در بارسلونا

امشب در ریازور، بازی حساسی بین دپورتیوو و بارسلونا برگزار خواهد شد؛ دیداری که شاید برای نیمار، حساسیتی بیشتر از حالت معمول داشته باشد.

نیمار و بدترین روزهای حضورش در بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حساس ترین مقطع فصل خود قرار دارد. تیمی که تا یک ماه پیش در رویای کسب سه گانه بود، حالا لیگ قهرمانان را از دست داده و قهرمانیش در لالیگا نیز به شدت توسط اتلتیکو و رئال تهدید می شود. بارسا از 4 بازی اخیر خود در لالیگا تنها 1 امتیاز کسب کرده و در وضعیت چندان مناسبی هم قرار ندارد.

در این میان افت مثلث MSN و به خصوص نیمار، کاملا مشهود بوده است. نیمار در 5 بازی گذشته بارسا(لالیگا و لیگ قهرمانان) نه گل زده، نه پاس گل داده و نه نقش موثری در برنامه های هجومی تیمش ایفا کرده است. او پس از شکست بارسلونا مقابل والنسیا نیز در متن حاشیه ها قرار داشت.

ابتدا پرتاب بطری از سوی نیمار به سمت مدافع والنسیا، سوژه داغ رسانه ها شد و روز گذشته نیز ویدئوی فحاشی او به هم تیمی اش یوردی آلبا منتشر شد. رسانه های کاتالونیا نیز با پرداختن به معضل نیمار، ادعا کرده اند که در باشگاه بارسلونا نسبت به سبک زندگی شخصی نیمار، نگرانی هایی به وجود آمده است.

به اینها مسائل خارج از فوتبال او نظیر مشکلات مالیاتی در برزیل و اسپانیا را هم اضافه کنید. عدم تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا و پیشنهاد تیم های بزرگی مثل یونایتد نیز مزید بر علت شده تا نگرانی ها در بارسلونا نسبت به وی افزایش یابند.

در هر صورت نیمار در بدترین روزهای خود در بارسلونا به سر می برد. فشارها از هر طرف روی او افزایش یافته و ستاره برزیلی بهترین راه برای خروج از این بحران را درخشش در بازی امشب مقابل دپورتیوو می بیند. باید دید نیمار این بار نیز در زمین حرف های خود را خواهد زد یا افت او تداوم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها