کد خبر : 1319242 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 21:25 | 105.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان در هم شكست

سپاهان 0 - الاتحاد 4 ؛ پایان كار استیماچ

سپاهانی ها با دریافت یک گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم، شکست سنگینی را پیش روی خود دیدند تا به واسطه آن از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان ناامید شوند.

سپاهان 0 - الاتحاد 4 ؛ پایان كار استیماچ    

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها پس از ناکامی در لیگ برتر، با شکست سنگینی که در بازی برابر الاتحاد پذیرفتند کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده می بینند و شاید بتوان مسئولان این تیم باید فکری اساسی به حال این تیم کنند، سپاهانی که روزگاری خود را در جام باشگاه های جهان می دید این روزها به راحتی از حریف عربستانی خود چهار گل دریافت می کند.


هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 20:30  ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه 
داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی)     کمک‌ها : یون کواک یئول و کیم یونگ ها (کره جنوبی)

 

سپاهان ايران:


رحمان احمدي، عبداله كرمي، لئوناردو پادووانی(46 علی احمدی)، حبيب گرداني، محمد روشندل، فرزيل موسايف، علي كريمي، حسين فاضلي(منوچهری 67)، ميلاد سرلک(58 حسین پاپی)، محمدرضا خلعتبري و لوسيانو پريرا
سرمربي: ايگور استيماچ

 

الاتحاد عربستان:


هاني الناهيد، بسيم المنتشري، ماجد الخيبري، فيصل الخارا، عبدالرحمن الريو، اواد خريس، جمال باجندوه، مختار فلاته(80 جلمون رواس)، فهد الموالد، سعد الشلالي(سولی مونتاری 73) و عبدالرحمن الغمدي
سرمربي: ويكتور پيتوركا

 

اخطار

 

پریرا (16)، پادووانی(38) - حبیب گردانی (1+45)  از سپاهان 


باجندوه(42) - خریس(77)  از الاتحاد

 

شرح گل ها:  


الاتحاد عربستان 1 سپاهان ایران 0 (دقیقه 2+45، الغمدی) : مشکل سپاهانی ها در قلب دفاع کار دست آنها داد و مدافع این تیم مجبور شد تا با خطا بازیکن الاتحاد را از کار بیندازد و الغمدی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و به زیبایی این توپ را از بالای دیوار دفاعی سپاهانی ها به کنج دروازه احمدی بچسباند تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

الاتحاد عربستان 2 سپاهان ایران 0 (دقیقه 84، فهد الموالد) : رواس تازه به میدان آمده توانست از جناح راست سپاهانی ها فرار کند و به راحتی سانتر خود را به سوی دروازه سپاهانی ها بفرستد و الموالد نیز به راحتی از حفره میان مدافعان سپاهان نهایت استفاده را بکند و در نیم قدمی عبداله کرمی با ضربه سر دروازه سپاهانی ها را باز کند.

الاتحاد عربستان 3 سپاهان ایران 0 (دقیقه 87، الغمدی) : عبدالرحمن الغمدی توانست خود را در این بازی دو گله کند، او از پاس مونتاری در قلب دفاع سپاهانی ها استفاده کرد و به راحتی سپاهانی ها را جاگداشت و پس از دریبل رحمان احمدی توانست دروازه این تیم را برای بار سوم باز کند.

الاتحاد عربستان 4 سپاهان ایران 0 (دقیقه 90، جلمون رواس) : بازیکن تازه به میدان آمده الاتحادی ها پس از ارسال یک پاس گل، این بار تیر خلاص را به سپاهانی ها زد و توانست با فراری به موقع از بین مدافعان این تیم بگذرد و برای بار چهارم دروازه این تیم را باز کند.

 

شرح بازی:


سپاهانی ها در دیداری انتقادآمیز چهار بار مغلوب مهاجمان حریف شدند و در دیدار حساس خود شکست سنگینی را در برابر عربستانی ها پذیرفتند تا به نوعی کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده ببینند. 
هر دو تیم در شرایطی پا به میدان گذاشتند که برای امیدواری به صعود نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند اما در این میان الاتحادی ها بودند که بازی را با حملات خود آغاز کردند، آنها از همان دقایق ابتدایی بازی نشان دادند که میل رسیدن به دروازه سپاهانی ها را دارند و به همین دلیل حملاتی را روی دروازه رحمان احمدی ترتیب می دادند که با هوشیاری این دروازه بان و خوش شانسی سپاهانی ها از بین رفت. تا 25 دقیقه اول این نیمه سپاهانی ها راهی به زمین حریفشان پیدا نکردند و بیشتر می توان گفت بازی به صورت یک گله دنبال می شد تا اینکه با نزدیک شدن به دقایق پایانی این نیمه سپاهانی ها هم کمی پیش تر آمدند و خود را به دروازه حریف نزدیک کردند و در یکی دو موقعیت اگر کمی هوشیارتر بودند می توانشتند گلزنی کنند، اما این اتفاق نیفتاد تا در آخرین دقیقه بازی در این نیمه عربستانی ها از کندی مدافعان مرکزی سپاهان نهایت استفاده را بکنند و یک ضربه ایستگاهی بگیرند و آن را به گل تبدیل کنند.
اما در نیمه دوم اوضاع کمی تغییر کرد، سپاهانی ها حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و الاتحادی ها نیز نشان دادند تیمی نیستند که سپاهانی ها نتوانند از پس آنها بربیایند، تیم ایرانی در این نیمه توانست در چند موقعیت حساس دروازه حریف را با خطر روبرو سازد اما لوسیانو پریرا به تنهایی در خط حمله این تیم بار خراب کردن تمام موقعیت ها را به دوش کشید و هرگز نتوانست آن بازیکنی باشد که در هر بازی برای سپاهانی ها تاثیر فوق العاده ای به جا می گذاشت.
با گذر از اواسط این نیمه، الاتحادی ها با یکی دو تعویض توانستند حرفه ای گری کنند و نهایت فشار را روی پاشنه آشیل سپاهان بیاورند، جایی که دو مدافع مرکزی این تیم حضور داشتند و در نهایت نیز تیر خلاص را از همین منطقه به این تیم زدند و سه بار از قلب دفاع دروازه سپاهانی ها را باز کردند و بازیکنان سپاهان هرگز از موقعبت های هدر رفته حریف عبرت نگرفتند و حفره بزرگ دفاعی خود را نپوشاندند و سه گل را در اواخر نیمه دوم پذیرفتند تا توسط حریف خود شکست سنگینی را بپذیرند و بازی را با چهار گل به الاتحادی ها ببازند.

 

بهترین بازیکن:


دو الاتحادی را می توان به عنوان بهترین بازیکن میدان دانست، در روزی که سپاهانی ها نتوانستند خود را نشان دهند عبدالرحمن عبدالغمدی دو بار توانست دروازه سپاهانی ها را باز کند و جلمون رواس که در نیمه دوم به بازی آمد توانست یک پاس گل و یک گل از خود به جا بگذارد تا به عنوان بهترین بازیکنان این بازی شناخته شوند.

 

اتفاق ویژه:


سپاهانی ها اوضاع خرابی دارند، آنها علاوه بر ناکامی در لیگ برتر در چهارمین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند، شکستی تحقیر آمیز شاید مسئولان این تیم را به فکر بیندازد تا به داد قهرمان سال گذشته لیگ برتر برسند، چهارمین باخت پیاپی در پنجمین بازی را می توان اتفاق ویژه این بازی و شکستی مطلق برای سپاهان دانست.

 

 

دقایق حساس:


دقیقه 3 – حرکت عربستانی ها از بین مدافعان سپاهان باعث حضور آنها در محوطه جریمه سپاهان شد اما پاس فهد الموالد به الغمدی نرسید و این موقعیت خطرناک از روی دروازه سپاهان دور شد.
دقیقه 10 – یک حمله خطرناک دیگر از الاتحاد روی دروازه سپاهان و بازهم از قلب دفاع سپاهان، این بار رحمان احمدی موفق شد با دبل سیو خود این موقعیت را از دروازه خود دور کند، الغمدی و فلاته موفق نشدند دروازه سپاهان را باز کنند.
دقیقه 30 – تنها حمله سپاهانی ها در این نیمه با خودخواهی پریرا که در آفساید بود از بین رفت، در حالی که اگر شیمبا این توپ را رها می کرد فاضلی می توانست خطرساز شود.
دقیقه 32 – حمله سریع یاران الاتحاد با پاس الخیبری ادامه یافت اما واکنش رحمان احمدی مانع از گل شدن این توپ شد.
دقیقه 33 – ارسال بلند عربستانی ها که توسط فلاته انجام شد توسط احمدی از روی دروازه سپاهان دور کرد.
دقیقه 35 – ارسال پریرا از جناح چپ هجومی سپاهانی ها به صورت کات دار و خطرناک از کنار دروازه الاتحاد به بیرون رفت.
دقیقه 1+45 – الاتحادی ها موفق شدند بازهم از بین دومدافع مرکزی سپاهانی ها عبور کند و در حالی که چیزی نمانده بود با رحمان احمدی تک به تک شوند حبیب گردانی با خطا روی بازیکن حریف یک کارت زرد را به جان خرید و این موقعیت را از الاتحادی ها گرفت.
دقیقه 50 – حمله سریع عربستانی ها بازهم دروازه سپاهان را به سختی تهدید کرد و پس از دفع ناقص رحمان احمدی توپ به الغمدی رسید و ناهماهنگی مدافعان سپاهان و در راس آنها عبداله کرمی کار را برای سپاهانی ها سخت کرد اما به هر ترتیبی که بود این توپ از جلوی دروازه اصفهانی ها دور شد.
دقیقه 60 – اوت بلند سپاهانی طی یک رفت و برگشت به پریرا رسید و او نیز با یک ضربه آکروباتیک دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61 – حرکت سپاهانی ها و دریبل های خلعتبری پشت محوطه الاتحادی ها به جایی نرسید و مدافعان حریف توپ را دور کردند. 
دقیقه 63 – الموالد به راحتی با حرکتی مورب از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و بدون دردسر ضربه خود را به سمت دروازه احمدی زد که با خوش شانسی سپاهانی ها این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 64 – سانتر سپاهانی ها و به دنبال آن ضربه سر خلعتبری در موقعیتی ایده آل به پریرا رسید اما این بازیکن بازهم این موقعیت را از دست داد، گویا پریرا خیال استفاده از موقعیت هایش را در این بازی ندارد.
دقیقه 78 – بازهم لوسیانو پریرا صاحب توپ شد و نتوانست از فرصت خود استفاده کند، ضربه خطرناک او با فاصله کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 81 – اشتباه محرز عبداله کرمی باعث شد تا دو بازیکن با رحمان احمدی روبرو شوند و او را جا بگذارند و به دروازه خالی برسند اما علی احمدی از راه رسید به صورت فوق العاده ای توانست توپ را دور کند و یک گل را برای تیمش بخرد.

 

دیدگاه‌ها