کد خبر : 1319583 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 11:04 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: هیچ ارگانی از تیم‌های آسیایی حمایت نکرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید این تیم برای موفقیت در آسیا نیاز به حمایت مناسب دارد.

آذری: هیچ ارگانی از تیم‌های آسیایی حمایت نکرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید آذری درباره پیروزی ذوب‌آهن در مسقط عمان مقابل النصر عربستان اظهار کرد: حدود شش روز قبل از بازی در مسقط مستقر شدیم و تمام دستورالعمل های AFC را اجرا کردیم و با توجه به همکاری همه جانبه مدیران عمانی و دوستان ایرانی توانستیم یک مسابقه در سطح بالا برگزار کینم. میزبانی در عمان بهتر از اصفهان بود. توانستیم یک پیروزی دلچسب را هم کسب کنیم.


آذری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ذوب‌آهن دیگر برنامه‌ای برای موفقیت در لیگ برتر ندارد و تنها روی آسیا تمرکز کرده، گفت: چنین چیزی در تفکرات تاکتیکی یک مربی و برنامه یک باشگاه نیست. شاید نتایج ما در چند هفته گذشته متاثر از این بود که نتوانستیم شرایط لازم را فراهم کنیم. ما تمام توان‌مان را گذاشتیم. مقابل گسترش سه بر یک جلو بودیم و باختیم. بازی با تراکتور هم یک صفر جلو بودیم اما باختیم. نمی‌توانم این موضوع را قبول کنم.


او درباره صعود یکی از دو تیم ذوب‌آهن یا تراکتورسازی تا مرحله نیمه نهایی یا فینال تاکید کرد: باید واقع بینانه نگاه کنیم. دور اول یا دوم در حد توان تیم‌های ایرانی است اما برای مرحله‌های بالاتر نیازمند حمایت هستیم. باید با تیم های دیگر در یک سطح باشیم. اگر لخویا با گل‌های زیاد ببرد هم اول نمی‌شود. ما در دور بعد احتمالا با العین یا الجیش بازی می کنیم. این قول را می دهم که با تمام توان بازی می کنیم.


آذری درباره پرداخت پاداش به بازیکنان تیمش مانند تراکتورسازی، اظهار کرد: قلعه نویی از رفقای ماست و عباسی هم دوست مان است. مطرح کردن این مقدار پول انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کند اما این در حد توان ما نیست. ما پاداش مصوبی داریم و با ساز و کار عمل می‌کنیم. به هر حال امیدوارم توان مان این قدر باشد که پاداش را پرداخت کنیم.


او درباره شرایط یحیی گل محمدی برای فصل آینده، گفت: مذاکرات اولیه انجام شده و روز اول هم با یحیی درباره یک برنامه سه ساله صحبت کردیم. یحیی تا روزی که بخواهد در این تیم می‌ماند. مذاکرات نهایی منوط به پایان لیگ است و با توجه به صحبت هایی که انجام شده سال آینده سال خوبی برای ذوب آهن می‌شود.


مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: باید تشکر ویژه ای از تمام رسانه ها انجام دهم و فکر می کنم تنها حامی ما رسانه ها بودند. فکر می‌کنم هیچ سازمانی از این سه تیم حمایت نکردند. اگر این موضوع را مطرح می‌کنیم که بازی‌ها حیثیتی است نباید تیم‌ها را تنها بگذاریم. اگر بخواهیم در مراحل بعد به عنوان نمایندگان ایران شرکت کنیم نیاز به حمایت داریم. باید در مراحل بعدی بتوانیم مطالبات خودمان را بگیریم.

دیدگاه‌ها